Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 1. juli 2011

dagbok 30.juni

Her er den siste siden i min juni-dagbok.
Nå er jeg halvveis i prosjektet mitt :)
Har lagd 6 bøker og det er 6 bøker igjen.

Sender en stor takk til Lone for den flotte og hendige lille symaskinen jeg vant hos henne :)


Mønsterark - Marianne design
Symaskinsømmer, måtte jo prøve symaskinen :)
Liten bit restekartong
Utklipp fra pakken
Sysaker og målebånd
knapper - Creative Club

Ha en fin dag og god helg :)

7 kommentarer:

Hege sa...

Stilig dagbokside, og du har allerede testet den ser jeg;) Jeg har en selv, men har ennå ikke testet den.. funnet batterier nå, så det går da framover *knis*

Håper du får en fin helg.
Klem Hege.

Lenas kort sa...

Herlig side og en kul liten symaskin :-) Ha en flott helg :-)

Maggie sa...

Kjempefin dagbokside! Jeg er veldig nysgjerrig på denne lille symaskinen. Er det den du har brukt på denne siden? Sømmen ser helt super ut. Er den fin å bruke? Jeg kunne godt tenke meg en slik, men vil gjerne høre med en som har prøvd den først.

Sissel sa...

Det var da en søt liten symaskin:)Morsom side og imponert over oppfinnsomheten din, en ny side hver dag står det respekt av.
Klem Sissel

bestevenn sa...

kul side igjen, og skikkelig spennende med den maskinen. Ser veldig fin ut. Imponerende å ha fullført halvveis med prosjektet ditt!

Guri sa...

Heldiggris som har vunnet ei slik hendig symaskin :)
Kreativ pynting på denne sida.

Ellinore sa...

Gratulerer med "vinsten" Bodil....og atter en flott og kreativ bokside.....God Helg.)Klem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails