Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 2. juli 2011

Barnevogn-kort

Jeg har lagd et barnevogn-kort til vårt barnebarns dåp i morgen.
 
Deltar med det hos Anonyme scrappere., Den store dagen og bloghopp.



Kartong - Bazzill
Mønsterark - Marianne design
MS puncher og Spellbinders dies.
Roser og knopper - WOC
Blonder bånd.
Brads - Nille
Bamse charms - Kuttut
Tekststempel (det er ett inni kortet også) - North Star Stamps
Stickles star dust.
Blingswirl - Prima

22 kommentarer:

Lenas kort sa...

Den er aldeles nydelig :-) Er imponert :-) Håper dere får en flott dag i morgen :-)

Berit sa...

Ååå, så nydelig!! Den ble så fin med alle blondene:)
Ha en fin dag i morgen:)

Bettina L. sa...

Dette var aldeles nydelig Bodil:) Simpelthen bare elsker disse vognene, og har klart å lage en selv oxo;) Ha en flott dag imorgen. Klem

lissy-hanne sa...

Hvor er den barnevogn yndig.
klem

Pia sa...

woooow fantastisk smuk med så mange søde detaljer du har med, så yndig
Du må have en god weekend
knus Pia

Pauline sa...

NYDELIG Bodil!!

Ønsker deg en flott dag i morgen, klem! :-)

Gro sa...

Nydelig barnevogn.
Klem :o)

Mea sa...

Kjempe skjønn barnevogn! :)

Ha en fin dag.

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Heisann Bodil!
Denne er bare helt fantastisk nydelig. Nydelige papirer og så fint pyntet. Åååå... jeg blir helt matt. Du har virkelig gjort en kjempejobb her. Klem...Mona

Guri sa...

Åh, så nydelig!! Eg er like imponert kvar gong eg ser nåken som har laga desse barnevognene :)

Anette sa...

Wow, dette var fantastisk søtt! Nydelig pyntet!
Utrolig hva man kan lage med papir!
Takk for ditt bidrag!
Klem Anette - AS

Anonym sa...

For en kjempefin vogn du har laget, så fin punch du har brukt, dette var flott altså:)
Håper dere har hatt en fin dåpsdag, slike dager er alltid så koselig:)
Nå blir det nok litt stille her fra meg, reiser på ferie og blir å ha litt datafri, noe jeg tror min skulder blir veldig takknemlig for...du vet ;)
Sommerklem fra Lill

Merethe sa...

Så nydelig Bodil. Håper dere har hatt en flott dag.
Klem fra Merethe

❤ Kaia sa...

Nydelig!!!!!!!!!!!!!
lekre detaljer..
Klem fra Kaia

Sissel sa...

Nydelig, så dekorative og flotte disse vogn-kortene.
Klem Sissel

bestevenn sa...

Så nydelig denne var. Håper dere har hatt en strålende dag! Gratulerer.

Hobbystine sa...

Så fin den var! Likte "stellebagen"! hehe... Artil liten detalj!

marit sa...

Kjempe lekker. Så gjennomført i farger og detaljer. Håper du hadde en flott dåps feiring.
Takk for at du er med å feire med ossi AS.
Marit

Lene sa...

Så utrolig flott denne er... :)

Hege sa...

Oi!!! Denne var nydelig! For en jobb det må være å lage noe så gjennomført!
(Så heldig barnebarnet ditt er som har en slik kreativ bestemor!!)

Takk for at du feirer med oss i AS!

annes paperfun sa...

Wow!!! Noe så flott!
Nydelig gjennomført og herlige farger du har brukt.
Takk for at du feirer sammen med oss i AS.
Fortsatt god sommer.
KLem Anne K.

Kjerstin sa...

Kjempenydelig vogn!! Har veldig lyst å prøve meg på det jeg også :)

Gratulerer som vinner inne hos AS - vel fortjent!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails