Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 31. juli 2011

dagbok 31.juli

Her kommer den siste LOen i julidagboka mi.
Nå er 7 dagbøker ferdige og det er "bare" 5 igjen :)
Legger ut dagens side nå i kveld for i morgen tidlig drar vi til Lillehammer , bare en dagstur :)

Mønsterark - Cosmo cricket
Notatark - MM
Litt rester
Kopp med skål - QK
Sol og sky - Punchere
Distress ink vintage photo, tea dye og dried marigold.
Metallblomster - Kort&Godt
Halvperler - Nille
Brads - ukjent merke
Tall i mosegummi - TH

Tusen takk for alle koselige kommentarer gjennom denne måneden. 
Blir så glad for hver eneste en :)
Ønsker alle en fin søndagskveld  :)

4 kommentarer:

Grethe sa...

Sju dagbøker! Jeg er imponert!
Hva planlegger du for neste år??

Flott side. Likte papirene godt, særlig det du har skrevet på!

Klem

-Sanna- sa...

Steike som tiden flyr...
Begge på bildet, ja.
Jeg er "aldri" på ferie, jeg, for det er jeg som tar alle bildene.
Gubben er redaktør i avisa og synes han tar så mange bilder til daglig, at han nekter å ha med seg kamera.

Pia sa...

super nydelig side med skønne farver
knus Pia

Knerten sa...

Deilig vær er bare til å nyte, så lite som vi har hatt av det i sommer... Koselig å få med begge på bilder også, ikke bare Jan :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails