Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 27. juli 2011

dagbok 26.juli

Det er andre uke i ferien og jeg har ikke vært så mye inne på blogger rundt omkring i det siste.
Får ta det igjen etter ferien :)
Men dagboksidene mine må jeg få ferdig og lagt ut. Blir tungvint å samle opp de. Så en scrappestund om hveldene har jeg satt av til :) 
Her er gårdagens side og jeg må tilføye at i går kveld måtte Miffa være med Jan på inspeksjon. Hele traktoren måtte snuses på, til og med inni og oppå taket :) Desverer fikk jeg ikke noen bilder av det.


Mønsterark - Laura Ashley
Journalig - JB
Blomster stikkers
Tall fra klippeark påsatt boblestikkers firkanter.
Distress ink vintage photo.

Ha en fin dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails