Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 16. juli 2011

dagbok 15.juli

Dagboksiden for i går scrappet jeg sent i natt, etter at vi kom hjem fra Røros.
Selv om det ikke var noe sol, var det ganske bra vær. Det ble litt kald vind utpå kvelden.
 Putta det lille kameraet mitt i veska og fikk tatt noen få bilder før batteriet var tomt. Glemte å lade det før vi dro. Så ble det til at jeg tok noen bilder med mobilen, men selvfølgelig hadde jeg glemt å lade den også.....grrrrrr....


Papirer - ukjent
Tall - Sizzix
Film striper - TH
Div. 3D-stickers jeg har hatt liggende lenge.

Nå skal batterier LADES, brød bakes, GPS'en testes og jeg må se over hva jeg skal ha med meg sørover :)
Mandag skal jeg på Bikuben og handle. ÅÅÅÅ som jeg gleder meg :)
Det kommer nok ikke flere dagboksider her i bloggen før tidligst tirsdag :)
Ønsker alle en riktig god helg :)

7 kommentarer:

-Sanna- sa...

Koselig med gatefest.
Grattis med ismaskin, den misunner jeg deg.... Har av mangel på ismaskin ikke fått prøvd meg på LK-is enda...
Og selvfølgelig er jeg ikke det minste misunnelig på Bikube-shoppingen !! Men kos deg du Bodil og riktig god ferie til deg og Jan. Kjør pent !!
Klem herfra..

Bea sa...

Flott dagbokside, og det ser ut som dere koste dere på Røros :o)

Fortsatt god sommer

Klem fra Beate

PS. Har en Candy på gang i bloggen min, bli med da vel ;)

Lenas kort sa...

Kjempe flott side :-) Sitter i Italia å blogg hopper :-) ......hopper ut i Adriater havet om en liten time :-) Blir deilig å kjøle seg litt ned ;-) Ha en flott sommer :-)

bestevenn sa...

Herlig side, ser ut som om det var en flott dag, ja. Trenger ikke være solskinn for å ha det fint. Ønsker deg en fin tur til Bikuben. Hadde jeg vært hjemme, skulle jeg tatt en tur dit og hilst på deg!

Ellinore sa...

Flott bokside .....med mange flotte detaljer som vanlig.....skal snart oppover en tur til Røros.....gleder meg.
Klem.

Anne Bente sa...

som altid, utrolig smuk side

klemmm

Maggie sa...

Ser ut som om dere hadde en fin dag i Røros og at du fikk shoppet litt!
Ønsker deg en riktig god tur til Bikuben :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails