Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 13. juli 2011

dagbok 12.juli

Her kommer det en ny side i dagboken min :)
Om noen lurer på om jeg scrapper noe annet for tiden, så gjør jeg jo det. 
Selv om det ikke er så mye. Har planer om en liten tutorial også.
Kanskje kommer det noe litt senere i dag :)
 Her er iallefall dagboksiden for i går.


Mønsterark - Nille
Litt rester av kartong.
Tall, kjevle, brett og stekespade - Sizzix
Forkle - Scrappers Choice

Her er det fremdeles overskyet og småkaldt, men håper jo på litt varmere vær snart.
En dame på litt over 90 var her i går og hun kom med dette glupe: 
Nå skal vi ha slikt vær i 14 dager og etterpå ......da er det høst :)
...oppmuntrende... hahahahaha...
Ha en fin dag :)

5 kommentarer:

Pauline sa...

Kjempefine dagboksider!!
Håper "værdama" du hadde på besøk ikke har rett....
Kos deg inne du! ;-)
Klem!

-Sanna- sa...

Stilig side.
Er det LK-brød ?
Har du meldt deg på Forumet jeg fortalte deg om ?
I dag er det sol og jeg maler rekkverkene på verandaen og terassen, for harde livet.
Vet jo aldri når det bøtter ned igjen.
Klæms...

Bodil sa...

Hei Sanna. Ja til begge spm. dine :)
Send litt av sola hit og da :)

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Heisann Bodil. Så mange flotte sider du har fått til i dagboken din. Jeg skjønner jo at det er stund siden sist jeg var innom, hehe...du har fått så fin blogg! Hvis du har lyst på candy så har jeg en i bloggen min. Gjerne meld deg på. Ha en fin dag! Klem...Mona Ps: Håper du får se sola snart, hehe.

bestevenn sa...

Herlige sider, og morsomme glimt av hverdagen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails