Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 14. juli 2011

dagbok 13.juli

En ny side i dagboken kommer her :)
Besteforeldre + Amalie + barnevakt = kosestund :)


Mønsterarket er ett av digi-arkene jeg vant i blogghoppen - Bearly Mine Design
Voksperler - Notabene
Halvperler - Nille
Tall - Sizzix
Lam  - QK
Tåteflaske -? noen som vet hvilket merke den er fra og hvor den diesen kan kjøpes?

Solen skinner fra nesten skyfri himmel, men det blåser litt.
Nå tar jeg meg en tur ut igjen og så får jeg se hva jeg finner på i dag :)
Ha en fin dag alle sammen :)

5 kommentarer:

Gitte sa...

Sikke en yndig side med lille Amalie. Hvor er hun bare sød.:)
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Klem

-Sanna- sa...

Herlig side.
Og Amalie er sikkert ei bestefarjente.
Hun velger sine.... hehe.

Mea sa...

Så skjønn dagbokside! :)

Ha en fin dag.

Grethe sa...

Søt og nusselig side, akkurat slik som lille Amalie! Så ser at dette har vært en koselig stund!

Så flotte tall! Og lekkert papir!

bestevenn sa...

Så koselig side. Det er et heldig barnebarn som har slike besteforeldre!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails