Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

tirsdag 5. juli 2011

dagbok 4.juli

Nå er huset tomt og stille igjen og jeg har litt tid for meg selv. EA og H dro for en times tid siden, sammen med noen venner som også har vært med i barnedåpen.
Koselig med besøk, liv og røre, men rart og stille når de drar.
Her kommer dagboksiden for i går :)


Mønsterark - Nille
Filmstriper - TH
Tall - QK
Halvperler - Nille
Tab og amor - Silhouete
Hjertet - kjøpt i Sverige
Billett - hjemmelagd :)
Har du lyst på billetter så finner du det i sidebaren min.

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

4 kommentarer:

Marlene sa...

Fin dagbokside som vanlig. :)

Tusen takk for de flotte billettene!

Ha en fin dag.

Lenas kort sa...

Herlige bilder på en flott side :-)
Ha en fin dag :-)

bestevenn sa...

Så koselige bilder. Og nydelig bilde fra barnedåpen. Bra å ta mange bilder, så har man mye fint å velge mellom.

Sissel sa...

Koselige bilder av kjekk ungdom, søt side.
Klem Sissel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails