Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 4. juli 2011

dagbok 3.juli

Denne siden i dagboken min ble til mens vi skravlet om dagens hendelser i går kveld.
Fant ut at jeg hadde tatt over 200 bilder fra den store begivenheten, så det blir mye å sortere :)
Dåpsbarnet var så fornøyd og våken hele dagen. Gikk fra fang til fang og var bare god :)
Flott utendørs setermesse og været var bra, ikke noe regn :)
Koselig selskap etterpå.
Til mat var det spekemat, eggerøre, skjørost og rømme, deilig.
Massvis av gode kaker til kaffen.


Mønsterark - Tilda/Panduro
Rosa kartong - Creative Club
Bling swirl - Prima
Blonde - Kort&Godt
Blanke bling som jeg har farget med rosa TM
Tall - Sizzix
Glossy Accents
Det lille kortet fikk jeg hos gullsmeden.

Nå skal jeg prøve å rydde opp litt her hjemme og slappe av litt og pleie mine slitne bein, hihi...høye hæler var uvant å gå med en hel hel dag.
Ha en fin dag alle sammen.

7 kommentarer:

Ellinore sa...

Flott bilde....med en liten "prinsesse".....nydelig bokside....skikkelig stas med den der da.....med hyggelige tilbakeblikk, om noen år....
Klem.

-Sanna- sa...

Herlig bilde av den lille familien.
Så stor og god hun er nå. De vokser så fort.
Lekker dåpskjole, foressten.
Klem.

Maggie sa...

Så bra at dere hadde en fin dåpsdag, med pent vær. Dåpskortet du lagde er jo bare SÅ nydelig, da! Godt å hvile bena etter en lang dag på hæler :)

Sissel sa...

Flott side med de stolte foreldrene og nydelig dåpsbarn.
Ble litt sulten av lese menyen, nam-nam.
Klem Sissel

Anonym sa...

Nyyydelig side i dagboken, en superflott bilde av de stolte foreldrene med dåpsbarnet:))
Takk for hyggelig besøk i bloggen min og gode ord:)
Klem Lill

Toi9 sa...

En lekker side du har laget med dåpsbarnet og foreldrene :)
Er i samme båt, når det gjelder høye hæler. Hadde pleiedagen av føtter i går ;)
Må ta meg en kikk, regner med det er mye fint jeg har gått glipp av, den siste mnd, når jeg ikke har eksistert i bloggverden :)

Ha ei fin uke :)
Klem Toini

Gunn`s Kort sa...

Så nyyydelig LO av den unge familien:) Heldig med været var dere også. Godt med spekemat, men aner ikke hva skjørost er:))) Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails