Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 19. juli 2011

dagbok 16.juli og en liten smugtitt :)

Her kommer endelig dagboken for lørdag. Den ble scrappet før vi dro på tur, men jeg fikk ikke tid til å legge den ut i bloggen min før vi dro.


Mønsterark - DCWV
Hjertebord - MS punher,
Tall og blader - QK
Katt - Silhouette
Sommerfugl - Crative Club
Bling - KauserCraft

Her er en liten sniktitt på hva jeg skal pakke ut etter turen vår og shopping på Bikuben +++



1 kommentar:

-Sanna- sa...

Hjemme igjen, ja... med alle de spennende varene da...
Gleder meg til å se hva du har kjøpt.
Og finnes som vanlig ikke det minste misunnelig !!
Men Miffa da ? Hvem passet henne ?
Stakkars Miffa, som ikke fikk være med på tur, - eller?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails