Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 10. juli 2011

dagbok 9.juli og blogghoppvinner og ukas dokke :)

I går måtte jeg bake litt for jeg visste vi kom til å få besøk i helga.
Litt utskifting av ingredienser i kaka og jeg kan spise den også :)


Mønsterark - DCWV
Kartong rester.
Visp, ost og litermål - Klippet ut av et Nille ark
Tall - Sizzix
Halvperler - Inkido

-------------------------------------------------------

BLOGGHOPPVINNER hos Anonyme scrappere, det ble MEG det :)
Snakk om overraskelse på  en søndags formiddag :)


Vil dere se hva jeg har vunnet, så gå inn til Anonyme scrappere.
Jeg deltok med dette kortet.


------------------------------------------------------------------

Og så ble trukket ut som UKAS DOKKE inne på forumet til Papirdokkene
En stor ære, tusen takk :)



Ha en riktig fin søndag alle sammen :)

4 kommentarer:

Hobbykroken sa...

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!


Ann Kristin

Gro sa...

Gratulerer så masse. Både med det ene og det andre.
Klem :o)

Gladie sa...

Så nydelig det vognkortet var! gratulerer :) Stilig dagbok! Klok av skade skal jeg ikke kaste meg på et nytt sånt prosjekt, men likte veldig godt ideen xD

Maggie sa...

Gratulerer så mye, Bodil! Bra jobba!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails