Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 7. juli 2011

dagbok 6. juli

Her kommer en side til i dagboken min :)
I går var det fint sommervær og jeg var ute hele dagen. Skulle ha vært ute lenge utover kvelden også, hadde det ikke vært for all mygga og knotten. 
Tok med meg kameraet og den nye linsa med ut for å teste litt med den og bli litt kjent med bruken av den.
 Litt uvant og det blir tyngre å holde, men synes jeg fikk det greit til.


Mønsterark og hjørnedekor - Craft Lover
Blomster - Creative Club
Brads - Nille
Sommerfugl - Kuttut
Swirler - Spellbinder
Mosegummi tall
Stickles star dust
Tekst skrevet ut men P-Touch.

Ha en fin dag alle sammen og ta vare på dere selv og hverandre.

7 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Har sagt det før,er full av beundring over disse dagboksidene dine!Gir så flotte minner! Gratulerer med ny linse. Ønsker meg det jeg og...
Klem,Janne

Berit sa...

Enda et flott minne i boka di:) Nydelige blomster.
Får håpe vi får smake litt mer av sommeren. En dag eller to er litt lite, men håper sommeren din blir fin:)

Gunn`s Kort sa...

WOW, så nyyyydelig denne siden ble!
Tiden går så fort for tiden, at jeg rekker ikke å se alle de flotte sidene dine. Men, nå har jeg tatt meg en runde:) Nydelige alle sammen!
Må være kjempegøy å kose seg med denne dagboken, når du blir gammel og grå:)))
Tusen takk for linken til skjørosten. Ser at man får kjøpt den i Sør-Trøndelag, men ikke her. Framgangsmåten minner litt om min egen gommeoppskrift..begynnelsen på den da:) Ha en fin sommerdag! Klem

Pauline sa...

Så fine bilder! Og flott dagbokside også, kjekt å utforske nytt fotoutstyr!! ;-)

Meretekj sa...

Nydelige bilder og lekker side:)
Klem, Merete

Ellinore sa...

Her kommer flotte dagboksider på "løpende bånd"....Ha en fin Helg. Klem.

bestevenn sa...

Nydelig, og herlige bilder.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails