Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 15. juli 2011

dagbok 14. juli

Gårsdagen side i dagboken ble til på 5-10 minutter sent i går kveld, føt jeg stupte i seng.
Så dette er skikkelig hurtigsctapp :) Enkelt men greit :)

Scallop kartong - DCWV
Hvit kartong
Gavkortet printet jeg ut for å ha som et minne og det er allerede bestilt varer for det :)
Satte på noen klistremerker for å fylle ut litt.
Hvit penn til tekst.
Det var alt på denne kjappe enkle siden :)
(blie visst litt skakt også ser jeg)

I dag begynner vi med ferie :)

Ha en fin dag og riktig god helg. En fin sommer håper jeg alle får :).

7 kommentarer:

-Sanna- sa...

Koselig side, tiden det tok til tross.
Alt hvor Miffa er med, er min favoritt, vett'u.
Skal du være heime i ferien eller ?

Papirskreppa sa...

Så fin siden din er blitt! Og du er jammen ivirig med dagboksidene dine. Blir så fint at :) KLem.

Bettina L. sa...

Nok en flott dagbokside. Liker godt bildeoppsettet på denne;) Klem Bettina

Grethe sa...

Hurtig og bra.
Så mange koselige sommerbilder!! Flott side.

bestevenn sa...

Jaja, så mye får ikke jeg gjort på 5-10 minutter. Meninsfyllt side igjen, og herlige detaljer. Ønsker deg en flott sommerferie.

Sissel sa...

Mange flotte sider siden sist, og masse vinnerlykke også, gratuler.
Nå er det sommerferie, endelig.
Sommerklem Sissel

Anonym sa...

Kjempeflott side og så fantastisk med gavekort:)
Kos dere masse med ferietid:)
Ellers har du laget masse flott siden jeg var innom sist:)
Gooo helg:)
Klem Lill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails