Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

lørdag 23. juli 2011

dagbok 22.juli

Får vel legge ut en side i dagboken min i dag også :)
Ute er det bare grått og trist vær. Hvor blir sommeren av ??


Mønsterark - DCWV
Tag med lomme - Melissa Frances
Muffinsform, blonde, bånd, mosegummi-tall og dymo tape.
Muffins i sirkel - Creative Club
Rosa muffins - klippet ut av et møbsterark.

På tagen har jeg skrevet denne oppskriften :)
 
70 g mykt meierismør
3 ss splenda
2 store egg
sitronsaft
70 g creme fraiche
85 g malte mandler
1 ts bakepulver

10 - 12 små muffinsformer.
stekes 175 C i  12 - 15 minutter.
 

3 kommentarer:

toi9 sa...

Kjempefin side. Så jammen meg godt ut med muffins også ;)

Ha ei fin helg :)
Klem Toini

Lill S. sa...

Kjempeflott side, med lekkert bakverk :)
Hvordan går det med lavkarbo-prosjektet?, virker som du er veldig flink å lage ting:)
Jeg er igang nå også, men jeg lager nok ikke så masse forskjellig, kjører veldig hardt her, litt utålmodig er jeg;)
Ha en fin helg, Bodil :)
Klem Lill

Elin Sundström sa...

Hei!

Bloggen din har fanget vår oppmerksomhet på grunn av kvaliteten av oppskriftene. Vi ville bli glade hvis du ønsker å bli med i Alleoppskrifter.no, slik at vi kunne koble til den.

Alleoppskrifter er en søkemotor som samler de beste norske matlaging nettsteder og blogger fra Internett.

Flere hundre blogger er allerede registrert her og dra nytte av den trafikken vi sender til sine blogger og nettsteder.

For å bli med Alleoppskrifter, bare gå til http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

Ha en fin dag!

Vennlig hilsen,
Elin
Alleoppskrifter.no

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails