Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 6. juli 2011

DT-kort Papiravisen og Dagbok 5.juli

Papiravisen er ute med en ny utfordring. Denne gang er oppgaven monokromatisk.
Min farge ble rosa og slik ble kortet mitt :)


Rosa kartong - Bazzill
Mønsterark - Karen MarieKlip
Swirl - Fluorish with a Bling
Blomster - Prima, farget med Glimmermist-pink bubblegum
Halvperler - Nille
Perlebroderi-perler og symaskinsøm.
Bånd - CreativeClub
Charms - Kuttut ?
Spellbinders og en grenpunch.
Motiv - ???
Stempel - Ladybug&Friends

---------------------------------------------------------

Og dagboksiden for i går kommer her :)


Mønsterark - DCWV og CreativeClub
Misslykket symaskinsøm, hihi...
Litt rester som lå på skrivebordet.
Blomster - Notabene
Halvperler - Inkido
Brads, Rub-Ons, knapp, vaskemerke, brille og en stjerne.
De prikkene på bildene er papir-rusk som jeg ikke så før nå :)

Det er godt og varmt i dag, så nå skal jeg ut :)
Ha en finfin dag alle sammen :)

1 kommentar:

Lenas kort sa...

Flott side, å korte ovenfor er kjempe søtt :-) Herlig med rosa :-) Ha en flott kveld :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails