Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 23. juli 2011

You & me

Her er en LO jeg scrappet for en uke eller to siden. Bilder av meg og Jan fra -91.
Vi var på besøk hos min bestemor, uten unger :)


Papirer - Creative Club
Svart maling, malt med rull med knotter.
Rutete bånd, blomster og tekst - Creative Club
Gammel blonde kjøpt på et bruktmarked.
Pyntenåler, brads, glitterlim og perlestreng.
Halvperler - Nille
Perleswirl - Zva Creative
Spellbinders

4 kommentarer:

Toi9 sa...

Er så herlig å se de brillene du hadde, hadde noen slike jeg også :)
En herlig LO!!!

Ha en fin søndag :)
Klem Toini

Connie sa...

Sååå stilig :o)
Klær og briller har forandret seg mye. He he.
Klem Connie

-Sanna- sa...

Hehe..... herlige briller vi hadde på den tiden. Jeg har en del "sånne" brillebilder, jeg også.

Bea sa...

Så morsomt med "gamle" bilder... tja, 20 år er ikke allverden, men skal si motene har forandret seg... Jeg var konfirmant i -92, og da hadde jeg "flotte" blå og lilla briller som rakk laaaaangt ned på kinnet... Var da vel ikke kinnene min som så dårlig...? Og husker de var tunge også, og skled ned hele tiden, kanskje ikke så rart så mye glass det var i dem.. hehe :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails