Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 30. juni 2011

dagbok 29..juni

Denne måneden har gått utrolig fort og jeg har nå kommet til den nest siste siden i juni-dagboken min. 


Mønsterarket husker jeg ikke hvor er fra.
Svart fotoramme - Creative Club
Papiret  jeg har skrevet på - Fancy Pants
Rosa kartong stanset ut med Spellbinders
Mosegummi tall
Kamera - QK
Bling - Kaiser Crafts
Sko, bling stjerner, lapper fra skoene og paljettblomster med perler.
Ha en fin dag :)

5 kommentarer:

Anne sa...

Så kul side, for noen herlige sko da, og flotte farger. :)

Klem, Anne.

Hobbykroken sa...

Nydelig, og så kule sko da...!

Ha en riktig god helg.

Klem ann Kristin

Sissel sa...

Nok en gang mange flotte sider siden siste besøk. Lekre bordkort til barnebarnet og stilige sko til deg.
klem Sissel

Ellinore sa...

Så morsom dagbokside du kom med i dag da.....de soene var bare rå.Klem.

Gunn`s Kort sa...

Knallflott side og så lekre sko du har kjøpt:) Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails