Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 8. juni 2011

dagbok 7.juni

Når det regner og Miffa ikke vil være ute, vil hun at jeg skal være med å leke inne.
I går var det en liten ball og en banankasse som var morsomt å leke med.
Leke gjemsel er en av favorittlekene. Hun leker som om det var en unge  jeg leker med. Stikker bak ei dør eller under noen klær og hopper fram når vi skal finne henne. Etterpå skal vi gjemme oss og da må vi hoppe fram når hun kommer, og slik fortsetter vi en lang stund.
Etter leken inne måtte vi ut så Miffa fikk klatre på vedstabelen. Der var det en dam med regnvann, hun labbet uti og begynte å drikke. Det var visst godt for en sliten pus, hihi :)
Og jeg fikk mange bilder til dagboken min :)

Mønsterark- printet ut fra data.
Brun-orange Bazzill
Distress ink vintage photo og tea dye
Katt og tall - Silhouette maskina.
Ball - Jolee's boutique
Pebles (hvordan staves det?) - hjemmelagd


Varmt, klamt og litt vind i dag. Blir det torden tro???
Ha en fin dag.

7 kommentarer:

Knerten sa...

Herlig dagbokside, Bodil. Heldige Miffa som har en så fantastisk leken matmor :-))

Anne sa...

Så kul side, masse herlige detaljer her. Likte spesielt pebblesen da. ;)

Anonym sa...

Ha-ha, så herlig historie og en morsom og leken side:)
Klem Lill

Papiravisen sa...

Miffa er bare så herlig !
En menneske-pus !
Klem.

Pia sa...

super flot dagbbogs side
knus Pia

Mona Evy sa...

Kjempe flott dagbokside! Masse av herlige detaljer.

Lenas kort sa...

Nok en flott side, og flotte bilder av pus :-) Ha en flott Onsdags kveld :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails