Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 18. juni 2011

Hjerte-minialbum

Denne uka har jeg lagd et minialbum som jeg har tenkt på lenge. Det går ganske fort når man bare setter igang :) Bildene jeg har scrappet her er fra de to første årenene jeg og Jan var sammen og da passer det bra med ett hjertealbum :)
Materialene er fra kjente og ukjente produsenter og å ramse opp alt her, tar for lang tid i kveld.
Hvis det er noe dere lurer på, så spør i vei :)
Vet ikke om dette har noe i en utfordring å gjøre, men prøver likevel.
Sender inn til disse utfordringene:
Scrappekammeret-utfordring-32  - minst 2 forskjellige blonder/bånd

Her kommer mange bilder :)






Jeg tar en liten pause fra kommentering i helga og håper på forståelse for det.
Migrena er ikke god for tiden og da får jeg bare slappe av så godt jeg kan.
Ha en riktig god helg :)
 

17 kommentarer:

Berit sa...

Hei, så flott et album du har laget! Mange flotte sider og detaljer. Her er det mange timers arbeid;)
Ha ei fin helg:)

-Sanna- sa...

Hehe... Jan er jammen lik seg.
Men det skulle vært noen bilder av deg óg da....

Bodil sa...

Ja det skulle ha vært det, men slik er det når man alltid er BAK kamera, hihi...

Bettina L. sa...

Flott hjertealbum Bodil:) Masse herlige detaljer:) Men skulle som andre har sagt vært noen bilder av deg også da;) Ha en fortsatt fin helg:) Klem

marit sa...

Helledussan å flott album!
Må si jeg blir imponert over dagboken din! For en lur ide, og så mange kreative sider du hadde bloggen og ikke minst artige temaer.
Godt du likte artikkelen min:)
Ha ei fin, fin helg:)

Marit

bestevenn sa...

Så flott minialbum. Gøy å lage en liten bok med slike minner. Og bare ta deg en pause med god samvittighet. Viktig å ta hensyn til hodet. Du duger bedre etterpå dag! Ønsker deg en god søndag.

Linda sa...

Utrolig lekkert!! Herlige farger og blond og bånd i massevis :)
Kjempeflott!!

Takk for et kreativt bidrag til Scrappekammeret :)

Linda

Sissel sa...

Hei Bodil:)
Så nydelig album, romantisk...
Flotte albumsider siden sist også.
Håper migrenen slipper taket snart, god bedring.
Klem Sissel

Maggie sa...

For et herlig hjertealbum! Veldig fint med patchwork av papirer, og ikke er det for sukkersøtt, heller.
Leit at du sliter med migrene. Ønsker deg god bedring og også lykke til med livsstilsendringen :)

Knerten sa...

Så flott minialbum, Bodil.
Ta deg en kommentarpause, vel fortjent, og bli bedre !

Camilla sa...

Dette albumet var lekkert!
Herlige farger du har brukt

Lenas kort sa...

Lekkert album :-) Flink du Bodil :-) Håper hode er bedere i dag. God bedring :-)

Yvonne sa...

Så herlig album Bodil! Og selvsagt passer dette til en utfordring! Må si jeg er mektig imponert over alt du klarer å produsere altså! Du bobler jo bare over av kreativitet du :)
Ta deg en velfortjent pause i helgen og slapp av. Håper du blir raskt bra igjen.
God klem fra meg, og tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

Annette Thygesen sa...

Håper at migrenen snart slipper taket. Albumet er fint pyntet. Ble fint med hjertevindu inn til de neste siden. Liker at du har lagt noe av pynten over vinduet. Fin lag-på-lag effekt.

Angella sa...

Sååå utrolig stilig minialbum, Bodil... så kreativt!
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
klem
Angella

Anette sa...

Ojj, wow så lekkert! Stilig og virkelig kreativt laget!!
Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappekammeret!
Kom innom oss i dag, vi har nemlig nettopp lagt ut en ny utfordring!
Klem, Anette ;)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Wawww, super lækkert mini album... så flot i hjerte form og skønne detaljer
Tak fordi du deltager på Card and Scraps udfordring. Håber du får lyst igen!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails