Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 21. juni 2011

dagbok 20.juni

Da var det klart for en ny side i dagboken min igjen :)
Med et tema nesten alle har, minst en gang i måneden :)


Mønsterark -  fra et album-kit.
Kontokort  - fra en lommebok
Lekepengeseddel - kjøpt i Sverige
Charms - Kuttut
Brads - Karen Foster
$ - Sizzix
Tall - QK
Halvperler - Nille
Spellbinders scallop sirkel og tag
Distress ink vintage photo
Glossy accents
Her er det surt og kaldt i dag, så får nok finne på noe innendørs.
Ha en fin og kreativ dag.

5 kommentarer:

Trine sa...

Helt imponert over dagbok sidene dine, utrolig godt jobba og ikke minst å finne tema for hver dag! Ja,ja regninger har vi alle, kunne godt tenkt meg å slippe det:)

Ha en flott dag!
Klem.

Therese sa...

Uff ja, nå venter jeg bare på skattepengene mine..;)
Artig side! Flinka! :))

Anne Bente sa...

igen en total rålækker side

klemmmm

jannes hobbykrok sa...

Nok en herlig dagbokside!Gøy med sånne hverdagssider.
Klem,Janne

Anonym sa...

Du er bare så vanvittig flink til dette, ser scrappemuligheter i alt, tiologmed noe så kjedelig som å betale regninger, lager du en festlig side av:))
Klem Lill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails