Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

mandag 20. juni 2011

dagbok 19.juni

Da har jeg kommet meg opp og fått tatt bilde av dagboksiden for i går.
Hodet er litt bedre i dag, heldigvis.


Møsterark - Nille
Tag - JB
Bånd med tall - Stoff og Stil
Charms - Kuttut
Halvperler - Inkido
Pyntenåler, blonder og satengbånd.
Stickles star dust

Ha en fin dag alle sammen og tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen.

8 kommentarer:

bestevenn sa...

Herlig side, og godt at du er bedre idag.

Lill S. sa...

Så godt å høre at migrenen har gitt seg:) Flott dagbokside igjen fra deg:)
Ha en fin dag videre, nå skal slite meg fra dataen en liten stund å bake litt brød:)
Klem Lill

Ellinore sa...

Så bra da....at du er bedre, en sommerlig og flott side i dag også.
Klem.

Sissel sa...

Diamantjakt i blomsterbedet, den var ny:)
Flott og sommerlig side.
Klem Sissel

Anne sa...

For en flott side, jeg elsker papiret, og veldig fint oppsett av bildene. :)

Klem, Anne.

Lenas kort sa...

Nok en flott side :-) Ha en flott kveld :-)

Grethe sa...

Godt du er bedre! Et vondt hode kan virkelig ødelegge en dag eller tre...
Flott side. Imponert over at du holder ut! Og gleder meg til å se bokhylla i desember!

Gunn`s Kort sa...

WOW! Så lekker side du har laget, igjen:)
God bedring!! Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails