Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 4. juni 2011

Vogna var ditt første kjøretøy

En LO ble det i dag. Bildet er av min yngste og er tatt i -89.
Synes bildet av Loen ble litt blåaktig  når jeg forstørret den i bloggen her. Vet ikke om det bare er fargene på skjermen min.
Bakgrunnsarket - kjøpt på Notabene
Rester - Panduro og Glitz
Hvit kartong og blå Bazzill.
Chipboard bokstaver - Notabene
Embossingpulver, seafoam white - Ranger
Chipboardfigur og pom-pom bånd.
Maraboufjær og fjær av junglecock fant jeg i fluebindersakene mine.
Stemplet swirl.
MS puncher.
Stikkers bokstaver - Making Memories
Billetten har jeg lagd selv.
Bling - Kaiser 
Dette blir mitt bidrag til: 

God Helg :)

10 kommentarer:

Mea sa...

Nydelig LO! Du har brukt flotte farger og et herlig bilde. *smelt*

Ha en fin dag.

-Sanna- sa...

Kjempefint.
Kunne vært i dag dette...

Lambi sa...

Så koselig LO da! Stilig tittel og masse fin punch-bruk. Morsomt med de to bilene på arket også i forhold til kjøretøy tema! :) Klem

Pauline sa...

Så flink du er som scrapper gamle bilder!!
Hørtes slett ikke så verst ut med en Rørostur heller! ;-)

Nyt resten av helga, klem! :-)

Anonym sa...

Smukt Lo med mange flotte detaljer og skønne farver!
God søndag!
vh Renne

Therese sa...

Herlig LO! Flotte farger og kjempefint med de punchede kantene. Stilig og morsom tekst. Ha en flott søndag! :)

Signe sa...

Hællandussen så søtt ;-)

Gro aka emrille sa...

Så herlig!
Masse flotte detaljer her og fin helhet. Og for en skjønn liten gutt da!

Takk for at du bidrar til bloggen vår:)

Knerten sa...

Nydelig LO med et vakkert lite barn ! Skikkelig stilig det lilla mønsterpapiret du har brukt her :-)

Tone K. sa...

Så koselig og fin side dette var !! Herlige border også.

Ønsker deg en god helg !! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails