Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 28. juni 2011

dagbok 27.juni

....og slik ble dagboken i går :)
Prøver å sende inn denne til  Thats just so cute-/shes-so-cute-ark. - Rester.
Jeg har brukt rester både i papirer,blonde, bånd, blomster,blad, halvperler og swirler


Rester av mønsterark - Little yellow bicycle
Litt div.restebiter
Hjertebord - MS puncher
Bracket og tall - QK
Rester av en hvit blondestrikk
Rest av rosa bånd - WOC
Halvperler rester - Nille (farget med TM)
Rester av en blingswirl - Prima
Grønn blomst og blad  rester- Notabene
Rosa blomst rest (den siste) - muligens Prima
Stickers bokstaver og rød brads - Creative Club
Stickles star dust

Tusen takk for alle kommentarer og det er så hyggelig at dere stikker innom og titter i bloggen min :)
ha en fin dag alle sammen :)

11 kommentarer:

Hege sa...

Da er storjobben over, og de ble skikkelig nydelig. Flott side i dagboka ble det også ut av det:)

Tusen takk for kommentaren, jeg har hatt lyst på bind it all lenge.. og endelig har jeg en i hus:)) Så nå er det bare å komme på prosjekter å bruke den til. Har planer om å dokumentere før og etter bilder fra oppussinga av hovedleiligheten, men må vente til vi er ferdig med stua i høst:)

Fant oppskrifta ja, har bakt noe lignende tidligere.. men det falt ikke helt i smak hos meg, så jeg vet ikke helt om jeg skal prøve eller ikke.

Spiser du lavkarbo, eller var det bare disse?

Klem Hege.

Anonym sa...

Kjempeflott side, så nydelig med punchede kanter og den blomsten på midten falt jeg pladask for:)
Klem Lill

Pia sa...

endnu en super lækker side, skønne farver
knus Pia

Ellinore sa...

Flott bokside....i nydelige farger....godt jobba: Klem...

Gunn`s Kort sa...

Denne LO-en var virkelig lekker! Nydelige farger og nydelig pyntet!
Må si at jeg beundrer deg som klarer dette, skal i hvertfall slutte å sutre over 3 julekort i måneden:)))

~Isabell~ sa...

utrolig smart å lage dagbok over forberedelsene=)

takk for ditt bidrag=)

Gunn-Elin sa...

For noen skjønne bordkort du har laget. Og jeg digger denne dagboken din. Tenk så morsomt å ha da. Hadde vært så morsomt å fått sett den boka live :)
Flott side!!

Tusen takk for at du leker med oss
Klem Gunn-Elin

GryA sa...

Her var det jo både et nydelig bidrag til oss og noen flotte bordkort!
Tusen takk for at du deltar!

GryA sa...

Her var det jo både et nydelig bidrag til oss og noen flotte bordkort!
Tusen takk for at du deltar!

pia iris sa...

en lekker side i en utrolig flott idè. tenker denne boka blir morsom å ha senere og.
takk for ditt bidrag. klem pia

Aud R. sa...

Nå ble jeg veldig imponert! Har sett litt på andre sider hos deg også, og å lage en ny side hver dag, det står det respekt av! Flott side det her!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails