Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 10. juni 2011

Dagbok 9.juni

Noen ganger kommer dagens tema i dagboken dumpende i postkassa.
Det gjorde det i går også. Da slipper jeg å gruble så mye, hihi...
Mønsterark - Nille
Rester og Bazzill.
Tall - Sizzix
Pil - Creativ Club og hjemmelagd.
Bok - Jolee's
Firkanta bling - Creativ Club
MS puncher
Spellbinders
Klipp fra pakken.
Distress ink vintage photo
Svart Glaze penn.

Nå skal jeg ut i finværet igjen, Miffa MÅ HA FØLGE. mjauuuuuuu....
Bare synd det skal blåse så mye, nå når det er så varmt.
Utrygt for torden er det vel også.
Ha en fin dag alle sammen :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig side :)) Likte pilene veldig godt, tøfft :)
Ha en god helg:)
Klem Lill

Mona Evy sa...

Kjempe flott side, Bodil!!
Ha en fin Pinse!

Sissel sa...

Nok en stilig side, masse flotte detaljer.
Klem Sissel

bestevenn sa...

Og så samler du på frimerker også, morsomt. Det gjør jeg også! Tror det må være litt avlegs! Var og kikket på dagboksidene jeg ikke har kommentert. Så morsomme. Og varierte. Kos deg med katten og ønsker deg en fin pinse.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails