Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 12. juni 2011

dagbok 11. juni

Ei ny dagbokside ble til i natt, etter at vi kom hjem fra "hyttetur" hos våre hyttenaboer. Det ble en fin og lystig kveld i tordenværet :) Ble ikke noen bilder derfra, for jeg hadde ikke med noe kamera og mobilen egner seg ikke til å ta bilder med i kveldsmørket inne i hytta.
Jan tok et par bilder av meg, tidligere på dagen, så da får jeg bruke de.
Nå kommer tordenværet tilbake hører jeg.

Møsterark - DCWV og ukjent
Katt - Silhouette maskina
Blad - Spellbinders
Tall - Sizzix
Sol - Puncher
Paraply i metall
Klippet ut et hus av mønsterarket som jeg har satt 1mm 3D-puter bak.


Ha en riktig fin pinsehelg :)

5 kommentarer:

-Sanna- sa...

Det var en kjempekoselig side, Bodil.
Nå håper jeg ikke du spiser for mye rabarbrasuppe, selv om det er smaskens da.....
Klem..

Pauline sa...

Kjempefine dagboksider fremdeles, jeg er superimponert!!

Og rabarbrasuppe ja... må nok ut og høste inn jeg også! ;-)

Fortsatt riktig god pinse, og tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!

Klem!! :-)

Anne Bente sa...

total lækker som altid.
klemmm

Anonym sa...

Så flott side, veldig lystig side :)Mange flotte detaljer :)
Så flott at dere hadde det koselg på tross av tordenværet og rabarbrasuppe nam-nam :))
Klem Lill

Aquarell sa...

Koselig og flott side, som alltid.
Takk for tips om MD-diesene. Skal sjekke det ut. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails