Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 22. juni 2011

dagbok 21.juni

En ny side i dagboken med tema NYTT, Scrappegodteri må jeg ha når jeg ikke spiser godteri :)
Og heldige meg fikk overta pc-skjermen til min
sønn. Har lånt den en gang før og synes den er kjempegod å se på. Så klare farger og godt lys.
På denne LOen har jeg lagd bakgrunnsarket med masker og distress ink spun sugar.
Klippet ut litt fra emballasjene og frimerkene fra konvolutten det kom i.
Måtte jo prøve en av spellbinders diesene og QK diesen.
Tallene er stanset ut med Sizzix dies.
Svart tusjpenn, glossy accents og Distress ink peeled paint har jeg også brukt.


Ha en fin dag alle sammen :)

10 kommentarer:

Anne sa...

Så herlig side, flotte bilder og gøy med nye saker ja. :)
Kul bruk av frimerker.

Klem, Anne.

Bettina L. sa...

Flott side Bodil:) Der fikk du dokumentert den nye godisen din også:)Liker godt at du har brukt frimerker for å symbolisere postpakke også;) Klem

Knerten sa...

Gratulerer med nytt utseende på bloggen, stilig ! Flott dagbokside også, og scrappegodis er det heller ingen kalorier i, så det kan nytes uten dårlig samvittighet :-)
Ønsker deg en fortsatt fin dag, Bodil.

bestevenn sa...

Stilig side. Så mye spennende du har fått, og skikkelig sunnt på alle måter!

Anonym sa...

Så flott du har laget det i bloggen, sommerstylingen på plass ;)
Kjempeflott side i dagboken din og så gøy du nå kan ha det med de nye tingene:)
Klem Lill

Mea sa...

Flott side. :) Masse flott scrappegodteri!

Ha en fin dag.

Camilla sa...

Flott side!
Flott bruk av utstyret som kom i pakken :D

Therese sa...

Flott "oppussing" av bloggen!
Stilig LO side, likte bruken av frimerker veldig godt. Og så mye spennende scrappeting du har fått deg, da er det bare å la kreativiteten få fritt spillerom! ;)

Sissel sa...

Åhh så masse deilig scrappegodis, flink du som ikke spiser annet gotteri:)
Kjempefin bloggtopp.
Klem Sissel

Lenas kort sa...

Flott side, å masse herlig å leke med :-)Så fin bloggen din har blitt :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails