Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 9. juni 2011

dagbok 8.juni

Ny side i dagboken min i dag også :)
Mønsterark - Nille
Tall - Fiskars
Bling - Nille, ccHobby og Kaiser.
Metallpynt - Kort&Godt
Utklipp av konvolutten.
Svertet kanter med Ink Pad svart og Distress Ink stormy sky.
Hvit og svart penn.


Det er nok stor fare for tordenvær i dag også, kjenner jeg :)
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, jeg er så glad for alle sammen.
Ha en flott og kreativ dag alle sammen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin side, Bodil, fikk minner her om invitasjoner, bordkort, serviettringer og takkekortene til min sønn som konfirmertes i fjor, brukte slikt mønsterark og slike farger :)
Så flott med såå masse metallpynt da :)
Takk for slike fine ord, er gøy å tegne og har jo løst å bli bedre, så må nok øve enda mer :) Personlig blir det iallefall ;)
Klemmer fra Lill
Ps. Har fått sommer her oppe idag, ble en voldsom overgang fra kulden her om dagen ;)

mettepip sa...

Artig side og tema nå igjen;) Tenker du skal kose deg fælt med all den herlige metallpynten!
Ønsker deg en flott pinsehelg!
klem fra
Mette

Connie sa...

Her var det kommet mye nytt siden sist. Du er så kreativ og flink.
Nydelig side,
Klem Connie

Lenas kort sa...

Flott side, å masse herlig metall pynt å leke med :-) Ha en flott pinse helg :-)

Eva Helen sa...

Flott bokside med flott pynt!

Klem Fra Eva Helen

Knerten sa...

Wow, her skal det kreeres mye, ser jeg :-) Flott dagbokside, både denne og dagens innlegg.
Ønsker deg en flott pinse, Bodil !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails