Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 25. juni 2011

dagbok 24.juni og candypremie

I dag har vi vært ute på en liten tur, så derfor kommer dagoksiden litt sent i dag :)
Alle materialene på denne siden er fra Creative Club pakken som kom i går. I tillegg har jeg brukt TH dies til tallene og en svart tusjpenn.


------------------------------------

Jeg har vært så heldig å bli trukket ut til vinner av  LONEs flotte CANDY.
Jeg gleder meg så mye til den kommer i hus :)


Ha en riktig god helg alle sammen :)

5 kommentarer:

Gro sa...

Så flott dagbokside.
Og heldige du som får en sånn liten symaskin i hus.
Ha en fortsatt fin helg. Klem :o)

Anonym sa...

Enda en kjempeflott side i dagboken din, flinka :))
Så lekkert med swirlene bakom blomsten:) Herlige pasteller:)
Gratulerer som candyvinner, det er jo så gøy :)
Jeg blir vel å ha en candy når jeg nærmer meg 1 år som blogger til høsten:)
Ha en flott kveld:)
Klem Lill

Mea sa...

Fin dagbokside! :) Er helt imponert hvordan du klarer å lage en side hver dag. Pakken fra Creative Club har jeg også fått i hus nå. :)
Gratulerer med candypremien!!! Den så kjempe stilig ut.

Ha en fin dag.

Klem

Berit sa...

Hei, da har jeg lest i dagboka di igjen:) Mange flotte sider og minner.
Gratulerer mede symaskina, den er sikkert veldig kjekk.
Fortsatt god helg:)

Bettina L. sa...

Så flott side Bodil:)Elsker detaljene med swirlen, blomstene og hjertet. Og de arkene var jo så livlige og flotte:) Ha en fin kveld. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails