Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 29. februar 2012

kalender

Jeg har visst helt glemt å legge ut flere av kalendersidene mine for i år.
Får legge ut den for APRIL nå da, ettersom jeg ikke har fått ferdig noe annet å vise fram, hihi... enkelte dager blir jeg ikke ferdig med noe som helst.


Mønsterark - Webster's Pages
Blonde-sirkel - Fiskars punch
Kantpunch - MS
Bilde - Pretty vintage
Bokstaver - We R
Metallhjørne - WOC
Nøkkel og nøkkelhull - QK dies
Glimmermist
Distress ink
Embossingpulver, sølv - Ranger
 blonde - Stoff og Stil
 brads 
halvperler- Nille
 charms - Korthobby

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

5 kommentarer:

Bettina L. sa...

Dette var en flott kalenderside. Liker godt bokstavene og designet med diecuts, hjørne og charm. Ha en fortsatt fin dag. Klem

Anne-Eddie sa...

Takk for tips!! Skal prøve igjen!
Flott kalenderside!. Er det noen dag du ikke blir ferdig da...!?
Den mest kreative jeg vet om, ER DEG!! Klem fra Anne-Eddie :)

salmaashiq sa...

f you can use colorful card incited of simple one then it will enhance the beauty of card.....

Plastic Card
Plastic Cards
Scratch Card Printing

Aquarell sa...

Så flott kalenderside! Skjønner godt hva du mener, jeg føler jeg får ikke scrappet noe som helst, det går bare i dagboksider for tiden... ;)

nille sa...

For en herlig kreativ blogg!
Denne var virkelig inspirerende!

Ha en kjempehelg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails