Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 1. mars 2012

fotosession

Da jeg omsider var ferdig med denne dobbel-LOen ble jeg veldig usikker på om jeg har stavet tittelen riktig. Ja ja , er det feil så får det bare være feil, for nå er den limt fast og ikke noe å gjøre ved :)
Ble litt fargeforskjell på bildene, men bakgrunnene er altså hvite.

Deltar med denne hos:
Papirdokkene #22  - pastellfarger



Hvit kartong
Gul Bazzill
Mønsterark - DCWV. Nille og Ladybug&Friends
Bokstaver - QK dies
Stickersbokstaver - MM
Smokk og kamera - QK dies
Swirler - Joy Crafts dies
Blomster - Prima
Brads - CC og MM
Stickles star dust

Nå er det sol og mildvær, snøen smelter omsider litt. 
Miffa vil være ute igjen og det er bra.
Migrena har sluppet taket for denne gang, håper jeg.
Tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen hos meg.
Ønsker dere alle en flott dag :)

9 kommentarer:

Mea sa...

Kjempe flott LO med flotte farger og bilder. :)

Ha en fin dag.

Siv Anne sa...

Så artig å se en dobbel LO igjen det er lenge siden sist.
Kjempeflott med mange fine bilder, jeg lager alt for få sider med mange bilder. Er litt vanskelig

Linda sa...

Så søte bilder :) Stilig satt sammen :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Anne-Eddie sa...

Knallflott Bodil!! Herlig liten tass!! Klem fra Anne-Eddie :)

Aquarell sa...

Kjempeflotte sider. Likte det enkle oppsettet. :)
Hva slags QK alfabet er det du har brukt?

Knerten sa...

Jeg kan ikke se noen skrivefeil her, hvertfall. Flott dobbel LO med nydelige bilder av godgutten :-)

Heidi sa...

Så kjempefin LO! Og ingen skrivefeil i alle fall :)

Angella sa...

En flott LO fra deg:)
Herlig bruk av pastellfarger på prosjektet ditt. Takk for at du deltar hos Papirdokkene og lykke til:)

klem fra Angella

Anne sa...

Kjempeflott dobbel LO, herlige farger og så søte bilder:)

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails