Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 14. mars 2012

Barnekort

Søndag kveld ble jeg med på speedscrappen i Papirdokkeforumet. Av de to timene hadde jeg bare 30 minutter ledig til å få scrappet et kort på og 10 minuetter på å ta bilde, redigere og sende inn. Rakk det akkurat i siste minutt. Oppgaven var et barnekort med minst 5sterke farger.
Hadde et motiv som var malt, heldigvis :)
Slik ble kortet mitt :)



Ferdig brettet kort
Mønsterark - Cosmo Cricket
Rød Bazzill
Distress ink tea dye
Stempel - Motivet
Aqua Promarkers
Tekststempel - NSS
Tekst - Karen Marie Klip
 Kantpunch - MS
Spellbinders sirkler
Roser - WOC
Bling - Kort&Godt
Hjørnedekor - QK dies
Blonde - Stoff og Stil
Bånd - Panduro

Ha en riktig fin dag :)

9 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott kort, flott med sterke farger. :)
Flott LO i innlegget under her også. :)

Anne-Eddie sa...

Nydelig, søtt, herlig motiv!! Ja, den tida hadde vært i kjappeste laget for meg... Bruker laaaang tid, som regel!
Klem fra Anne-Eddie :)

Unn Kristin sa...

Så flott et kort, herlige farger og søtt motiv. Jeg ble rent glad av å se på det:)
Klem:)

May Britt sa...

så flott kort, ordentlig artig med freshe farger:)

klem maya

Guri sa...

Herlig barnekort i friske farger. Skjønner ikkje kossen du klarer å lage eit kort på 30 min. Eg bruker minst ein dag berre på å bestemme meg for hvilke papirer som skal brukes :) Så eg er kjempefornøyd viss eg klarer å lage 1 kort i veka.

Anonym sa...

Så alldeles herlig barnekort, skikkelig fargeglad og flott :)
Takk for alle fine ord :))
Klem Lill

Eva Helen sa...

SÅ herlig kort!

Klem Fra Eva Helen

Sissel sa...

Fargerikt og flott, og så kjapt du er......
Klem Sissel

Connie sa...

Fargerikt og lekkert.
Klem Connie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails