Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 6. februar 2012

Blogghopp og bursdagsutfordring Papiravisen

Papiravisen feirer 1-årsdagmed Blogghopp og bursdag-utfordring.

Gå inn til Papiravisen for å se hvordan du deltar og bli med på feiringa.
Hovedpremien i blogghoppen er dette.


ordet fra meg er :KRUMSPRING

Om du kommer fra CAMILLA har du kommet til den rette plassen, om ikke anbefaler jeg deg å ta turen til Papiravisen for å bli oppdatert på hva som skjer.
Om du legger igjen en kommentar i bloggen min, er du med i trekningen av en aldri så liten premie. Alle DT'ene har en liten gave hver!!
Du kan også vinne en herlig pakke om du er med i den tilhørende utfordringen:
BURSDAG!!
Lag et bursdagskort, en gaveinnpakning, LO eller noe annen papirhobby med tema bursdag, og du er med i trekningen av denne pakken:
(ps: du trenger ikke være med på bloghoppen for denne premien, dette er kun for de som lager noe!)

Dette var siste stopp, nå skal du tilbake til  PAPIRAVISEN, legge igjen en kommentar om du har besøkt alle og sende en mail med løsningen.
Hopp, hopp!

Her er mitt inspirasjonsbidrag 
Denne gang lagde jeg en bok til å skrive opp gebursdager i.








Boken er lagd av hvit kartong.
Brun kartong -TH
Pregeplate - TH
Mønsterark sponset av Global
Diverse blonder og annen pynt.
Bundet inn med Bind it all.

Deltar i bursdagsfeiringen i forumet til Papirdokkene, partyutfordring #1, med denne boken.

43 kommentarer:

Jorunn sa...

Så koselig bok du har laget! Flotte detaljer og pynt på alle sider :)
Klem, Jorunn

Knerten sa...

Wow, for en fantstisk flott fødselsdagsbok du har laget, Bodil :-)

Linda sa...

Wow!!!! Den var bare utrolig flott!!!
Sånn skulle jeg hatt ser jeg.
Nydelig var den ihvertfall:)
Klem, Linda

Linda sa...

Kjempe flott bursdagsbok :)

Gunn`s Kort sa...

WOW, så dyktig er, til så mye! Kjempeflott bursdagsbok:)
Klem Gunn

mellem sa...

wow skikkelig flott bursdagskalender. Gratulerer til papiravisen som blir 1 år. hopper videre inn dit.

Aquarell sa...

Kanonflott bursdagsbok!
Ha en flott og kreativ uke! :)

berta sa...

Lekker bursdagsbok.
Det frister å lage en slik og krysse ut min bursdag med store rød bokstaver til mottakerne!!!!
Heheheh, her hoppes det om dagen!!!!

Anonym sa...

Moro å være med på Papiravisa sin bloghopping.

Anny

EllenFossli sa...

Så nydelig blogg og bursdagsbok <3 En ble glad med en gang en kom inn på din blogg, så mye energi og inspirasjon<3

Så flott at du legger ut maler, godt for oss nybegynnere. Kommer nok hit ofte :)

OG,moro med hopp fra hopp her også da, første gangen jeg gjør dette <3 Kanskje er det hell, om ikke er det i hvertfall veldig lærerrikt <3

♥ Mys ♥ sa...

Wow for en lekker fødselsdagsbok:)
Gratulerer med 1 år til Papiravisen!
Takker for titten:) Og hopper tilbake til Papiravisen ...hopp-hopp...
*Klem*

Anne-Eddie sa...

Gratulerer med ett års dagen! Nydelig fødselsdagsbok! Du er utrolig kreativ og er en stor inspirasjonskilde for meg!! Klem fra Anne-Eddie :)

Marianne sa...

Moro med blogghopping.
Kjempefin bursdagsbok du har laget. Jeg har akkurat kjøpt meg ny bursdagskalender, men ser jo at jeg heller burde laget en selv - kanskje det blir det også.

Gitte sa...

Super flot bog du har lavet.

RandiSS sa...

Blogghopping er gøy!
Likte veldig godt fødselsdagboka du har laget!
Ønsker deg en kreativ kveld!

Guri sa...

Så smart bursdagsbok du har laga.
Alltid spennande å følge med på kreativiteten din :)

Bettina L. sa...

For en flott burdagsbok Bodil. Liker godt detaljene med bokstavene, blomstene og swirlene. Da hopper jeg tilbake til papiravisen jeg. Klem

Anonym sa...

Du lager jo bare så mye fint fa Bodil!!!
Gratulerer med Papiravisens 1 årsdag!
Imponert over alle LO'ne du tryller frem og også alt det andre, gjennomført og flott!
God uke videre!
Klem fra Heidi

Hobbystine sa...

flott Gebursdagsbok du har laget! :)
Da hopper jeg tilbake til papiravisen! :) Mange kreative folk jeg har vært innom og fått masse inspirasjon! Takk for det! ;)

Sissel sa...

Den boken var jammen flott!
Gratulerer med dagen, og morsom bloghopp ;)
Sissel

Cathrin sa...

Phu...da hopper jeg inn til innspurten... Nydelig bursdagsbok med flotte sider du har laget. Du er så utrolig flink, men det visste jeg jo fra tidligere besøk. ;o) Ha ei fortsatt flott uke. Hopper mine siste små hopp inn til papirdokkene jeg...

Hege sa...

Gratulerer med 1 års dagen:)
Kreativ bursdagsbok du har laget, tøff utside og nydelige innsider. Nå har jeg hoppet hele runden, så jeg får vel ta et stort byks tilbake til Papiravisen. Klem Hege.

Anne Gro sa...

For en fantastisk flott bok!! Me like :) Gratulere med 1-årsdagen! Gøy å hoppe inn hos deg, og jeg kommer garantert tilbake :) Ha en fin kveld :)

Elin sa...

Det må ha vært et tidkrevende prosjekt! Men hjelpes så flott bok det ble. Virkelig lekkert... en slik må jeg også vurdere å lage. Gratulerer så mye med 1-årsdagen!

Papirskreppa sa...

Gratulerer med dagen! Det er bestandig masse inspirasjon å finne her i bloggen din, Bodil. Den boken er jo super fin! Nå har jeg hoppet ferdig, så nå skal jeg sende e-post til Papiravisen med løsningen :)

Berit sa...

Så herlig en fødselsdagsbok! Her var det mange flotte sider!
Da har jeg vel snart hoppet ferdig:)

Strikkelene sa...

Så nydelig fødselsdagbok - og så mye fantastisk annet flott det var å finne på bloggen din :) Da er det hoppe tilbake til "start" :)

Gry-Beate sa...

For en kjempe lekker fødselsdagbok!!
Gratulerer med 1års dagen.
Da hopper jeg til start.

;0)Gry-Beate

Eline sa...

LEKKER bok.. Nydelig pyntet og praktisk. Kanskje jeg en dag klarer å lifte den..
gratulere med 1 års dagen for Papiravisen.
Ønsker deg en fin søndag, jeg hopper videre. dette er moro...

Hege sa...

stilig bok og liker tutorials. Fortsett på samme måten. Masse nydelig her altså

Unknown sa...

Hopper innom deg også. og så mye flott.. :)

LindaSS sa...

Her er på siste hopp.. den bursdagsboken var super ide... :)

Klem LindaSS

Elinor sa...

Åh, så hæftig bok! Måste prova på det någon gång. Kul bloghopp, nå får jeg hpåes att jag gjort rætt. Ha en fin dag!

Monika sa...

Så flott bursdagsbok :)
Gratulerer så mye med 1 års dagen :)

Berit Synnøve sa...

Gosh, denne var lekker.
Så masse nydelig detaljer boka igjennom.
Masse arbeid med denne vil jeg tro.
Da er det vel å rykke tilbake til start.

Berit

Monica sa...

Hopper innom på veien. Kjempefin bursdagsbok

BlackLissi sa...

Kjære vene! Sååå lekker gebursdags bok! Wow! Mye lekkert i bloggen din! Takk for inspirasjon! Tar med meg ordet og sender løsningen inn!:)

Mea sa...

Kjempe flott bursdagsbok med flotte sider! :)

Gratulerer med 1-års dagen til Papiravisen. :)

Ha en fin dag.

Hanne-Marit sa...

For en god ide! Denne kan det nok godt hende jeg lar meg inspirere av... :-) Flott gavetips også! Tusen takk!

Meretekj sa...

Kjempeflott bok du har laget!
Gratulerer så mye med 1 årsdag! Klem, Merete

Marianne H sa...

Åh så mye morsomt og fargerikt du lager. Det er artig med litt friske farger. Kalenderen din over her er kjempefin. Ha en fin dag og gratulerer med dagen! Klem

Merethe sa...

Oi for en spennende blogg. Og den bursdagsboken var knall!!!! Den tror jeg at jeg må "lifte"
Grattis med 1 år! Hopper videre...

Merethe sa...

Flott bok! Trenger en sånn en, mulig jeg må lage det.
Takk for at du deler så mye fint på bloggen din :)
Hopp hopp

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails