Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 14. februar 2012

Valentine-tag og shopping

Tidligere i dag var jeg innom bloggen til Tim Holtz og der så jeg at det skal lages 12 tags i 2012, slik som det har vært i desember de siste årene. Hadde så lyst til å prøve dette, selv om jeg ikke har alt i "de riktige" produktene/merkene.
Resultatet ble en valentinestag til gubben i dag :)
Måtte jo finne på noe å glede han med når han hadde kjøpt gave til meg :)
Deltar med denne hos Papirdokkene #21 - vise kjærlighet



Tag  - TH dies
Bokstavstempel og dekorstempel - Panduro
Adirondack dabber citrus
Distress ink spun sugar, barn door og gathered twigs.
Glimmermist pink bubblegum
Embossingfolder - TH
Blonde og bånd.
Amor - Kuttet ut med silhouettmaskina
Rødt glitterlim.
Hjerte - Sizzix dies, satte sammen 6 hjerter.
Tissue tape - TH
Bokstaver fra et klippeark.
Firkantede epoxy-pebbles
Perlepynt har jeg lagd av diverse perler og perlekapper.
Charms hjerte med nøkkel.

På baksiden har jeg stanset ut skrivefelt med Spellbinders hjerter.
Tok ikke bilde av det.

----------------

Det ble litt shopping på Pandurosalget for noen dager siden og pakken kom i dag :)
De alfabetdiesene har jeg sikla på leeeeeeenge og nå som de bare kostet kr 10,- pr pakke slo jeg til og kjøpte alle 4 settene. + litt annet som jeg bare måtte ha, hahahahaa..........


 Kjøpte med en forundringspakke også og dette var i den :)
(nysgjerrig.....jeg.....???)



14 kommentarer:

Lenas kort sa...

Herlig tag :-) Det er jo bare så moro å dekorere disse TH daisene :-) Masse flott å leke med har du også fått deg :-) Ønsker deg en flott dag :-)

-Sanna- sa...

Du Bodil, du Bodil! Har du plass til mere stæsj nå?
Nå er det ikke lenge til jeg kan sette meg ned og pusle litt også. Vi flytter til helgen. Men så må jo ting ryddes på plass da.....
Klem herfra.

Vibeke sa...

For en flott tag du har laget - skikkelig lekker!!:)

Og herlig shopping da!!
Kos deg med alt det nye:)

Ha en fin dag:)

jannes hobbykrok sa...

Tagen din er kjempeflott, og nytt stasj trenger man alltid.
Klem,Janne

bestevenn sa...

Så mye fint du har fått kjøpt deg!! Og stilig tag du har laget. Og to flotte LO'er under her. Gratulerer med bryllupsdag. Det er verd å feire etter så mange år.

Linda sa...

Lekker og fargerik tag :) Likte godt de grønne, store bokstavene

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Heidi sa...

Nydelig valentinerdies! Jeg er litt treg, men startet "12 Tags" nå i februar, eller i januar...
Kjempefine ting du har fått kjøpt deg hos Panduro. Jeg er flink til å svi av penger der, men går fysisk i butikken. Disse bokstavdiesene har jeg ikke sett...

Heidi sa...

Takk for svar, Bodil! Får kanskje vurdere om jeg kan klare å delta på det. Er så heldig å "møte" Tim Holtz på demo hos Bikuben neste fredag...
Har vært og kikket på Panduro, de bokstavdiesene så fine ut.

Knerten sa...

Så tøff denne tag'en er, Bodil. Det som er fint med denne hobbyen er jo at det ikke finnes noe endelig fasit, man tager hvaman haver og så blir resultatene så fantastisk unike, og det er jo det som er så bra :-)
Syns det var flott det du har brukt her, jeg.
Mye lekkert nytt du har fått også, snart kan du vel fylle opp en låve ??

Sissel sa...

Kjempetøff tag, nå ble vel mannen glad :)
Flott nytt stæsj også, kan aldri bli for mye.
Tror jeg må sjekke disse tag-greiene til TH, ser spennende ut.
Klem Sissel

Pia sa...

så nydelig valentines tag og nogle lækre indkøb
knus Pia

Anne-Eddie sa...

Kjempesøt tag!! Han her hos meg, ble iallefall overrasket og glad for kortet!!
Har endelig begynt å få dere på plass i bloggen min igjen!!
Må bare lete litt etter adressene deres. Det var fælt å være uten!! Er nok avhengig ja... Kaia var den som var en engel og rettledet meg..! Klem fra Anne-Eddie :)

Kristen sa...

we both had the same thought for our 'fake' honeycomb paper hearts! ;-)

Visiting from Tim's 2012 Tags
Kristina
www.pearlgateway.com

Winnie sa...

Love your fun tag! Love how you made your heart!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails