Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 14. februar 2012

Miffas lek ...

For et par dager siden ble jeg utfordret av Bettina til å srappe en LO i vintage/shabby stil som også skulle inneholde dette: rosa, fjær, bølgepapp, osteklut og embossing.
Her er resultatet mitt :)


Hvit og rosa kartong
Mønsterark i rosa og lys brun - MME
Bølgepapp
Distress ink tea dye
Hvit maling
Osteklut hadde jeg ikke, så her har jeg brukt gasbind og en gammel duk.
Marabou-fjær fra fluebidersakene mine.
Grungeboard bokstaver - TH, disse er embosset med Distress embossingpulver, old paper.
Plastemballasje er tørrembosset - QK embossingplate
Bokstavstickers - Basic Grey
Roser - Kort&Godt og WOC
Grener - Kort&Godt
Metallramme - Panduro
Bling, lite juletre og halvperle - Nille
Anheng med poteavtrykk - Jolee's ??

--------------

Fikk en liten gave fra Jan på valentinedagen :)
Det tror jeg sannelig er første gang jeg har fått gave på valentinedagen :)

Ønsker alle en flott dag :)

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

LOèn ble bare utrolig flott!! Kjempe lekre detaljer og layout!!
Så fin Valentinesgave du fikk av mannen:-) Kos deg!

Ha en fin dag!
Klem Laila.

Connie sa...

Nydelig Lo og fin gave.
Kos dere.
Klem Connie

Toi9 sa...

Lekker LO! og så fin gave du fikk :)
Ha en fin valentines dag :)
Klem

Bettina L. sa...

Dette ble riktig så lekkert Bodil. Flott tolkning av utfordringen min. Liker godt detaljene med bølgepapp, gasbind, lekre blonder, ark og en nydelig pusekatt. Ha en flott kveld. Klem

Randi Th. sa...

Kjempeflott LO Bodil! Og den katten er jo bare så utrolig lik vår.
Takk for hyggelige kommentarer.
Ha en fin kveld!
Klem

Knerten sa...

Å, denne LO'en ble så utrolig flott, og jeg liker alt du har med på den, her :-)
Gave fra gubben ? Oj, jeg håper du vet hvor heldig du er, Bodil :-))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails