Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

søndag 5. februar 2012

som barn igjen

Ja da var en LO til fra julen ferdig.
Med varme i ovnen, tente lys og julegodteri satte vi oss foran tv'n og så på alle juleprogrammene.
Da blir vi voksne som barn igjen :)


Hvit, rød og grønn kartong - CC og Bazzill
Mønsterark - SEI
Et stoffaktig papir som har gjennombrutt mønster (vet ikke hva det heter)
Glimmermist bronze.
Hjørnepunch - MS
Filmstripe - TH
Bokstaver - QK
3D figurer - Nille
Bling - Kort&Godt
Blonder, hjørner og hvit penn
Distress ink tea dye
------------------
I dag ble jeg valgt som en av ukens dokker igjen....


 denne gang med dette kortet 


Ha en riktig fin søndag :)

6 kommentarer:

Pauline sa...

Hi hi, ja er det ikke rart så kjekt det er å sette seg ned og se barneprogrammer på julaften!? Ungene begriper ikke hvorfor jeg MÅ se 'Tre nøtter til Askepott' hvert år... ;-)

Gratulerer som en av ukens dokker, flott kort!! :-)

Aquarell sa...

Masse fine LOer her... :)
På julaften er alt egentlig perfekt hvis jeg får se Askepott og Donald :) Da er jeg såååå fornøyd. :)
Tusen takk for koselig kommentarer i bloggen min.

Connie sa...

Woooow Bodil.
Nydelig Lo og herlig kort.
Så lekkert.

Klem :)

toi9 sa...

Så herlig LO!!
Skikkelig fin den filmstrimlediesen.
Tenker hver jul "at i år skal jeg se på disney, Askepott, ja alt"....til neste år, kanskje ?-)

Klem Toini :)

Pink Lady68 sa...

Utrolig mye fint du har laget siden sist jeg la igjen en kommentar Bodil!! Har vært innom å kikket:-)
Får lyst til å begynne å lage LOèr igjen jeg også! Takk for masse inspirasjon!!

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Knerten sa...

Flott LO og nydelig hjertestaffelikort .-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails