Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 16. februar 2012

Godt Nyttår

Dette blir den siste LOen i julealbummet mitt.
Passer bra å avslutte det med nyttårsrakettene jeg tok bilder av.


Hvitt ark
Svart bølgepapp
Litt rester.
Gammelt skriverblekk, rød, gul og blå.
Glimmermist moonlight
Svart tusj, svart penn og hvit penn
Klokkestempel - Panduro
Rakett i finèr - Panduro
Smiley - Nille
Spellbinsers sirkel
Nellie Snellen scallop-sirkel
"stjerne" stickers - Nille
Bokstaver, dies - Panduro
Glossy accents

Ønsker alle en fin dag :)

9 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så fin Lo!Likte at du har fått med klokken og rakettene.

Tusen takk for kommentaren i bloggen min.

Anonym sa...

Så nydelig, fantastisk bilde av fyrverkeriet og super bakrunn på LO'en :))
Klem Lill

Anne-Eddie sa...

Så flott bilde!! Du må ha et godt kamera!! Jeg får aldri til slike!!
Fin LO!! Klem fra Anne-Eddie :)

Toi9 sa...

Flott LO!!
Så fint med all misten, og klokken.
Et fint bilde av rakettene.
Klem Toini

Bettina L. sa...

denne likte jeg godt Bodil. Med alle de flotte splashene av glimmermist, bruk av rakett og klokke og jeg liker godt bokstavene dine også. Ha en flott kveld. Klem

Pia sa...

supert lo festfyrværkeri, lækre farver
knus Pia

oheidia sa...

Oj, dette var en sprek Lo og litt uventede farger som gjorde seg kjempegodt på en slik nyttårs side!
Hærlig - du er flink!

Ha en fin helg. Jeg håper mannen min slutter å hoste slik at vi alle sover igjen om natten:)

Sissel sa...

Her var det fest, flotte farger og fine detaljer.
Klem Sissel

Tone K. sa...

Har du tatt de bildene ? wow...så knall-stilig :) Det var jo bare helt fantastisk....utrolig stilig :)
Herlig LO....artig med romskip også likte jeg godt den tegnede rammen rundt :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails