Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 7. februar 2012

midda' for 2

En litt uvanling farge på en juleLO fra meg i dag :)
Må jo prøve litt annet enn de tradisjonelle fargene også.
Syntes det passet så fint med hjertepapiret til temaet på denne LOen.
Litt mye råååååsa, kanskje?

Deltar med denne inne på Papirdokkeforumet, februaralong, rosa.


Hvit kartong
Mønsterark - CC
Kakeservietter - Kuttut og Hobbygarasjen
Juletre og bestikk - QK dies
Pepperkakefigur - Storyteller
Stjerner- Karen Marie Klip
Store bokstaver og tall - WeR
Hjertebord - MS hjørnepunch
Bling - Nille
Stickers bokstaver - MM

Ha en super dag alle sammen, nå må jeg få unna litt husarbeid :)

9 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig Bodil :O)

Klem Connie

Anne-Eddie sa...

Nydelig LO! Så koselig, og ikke for mye rosa... Klem fra Anne-Eddie :)

bestevenn sa...

Synes det var en fin LO, og rosa til jul er helt ok. Det var da andre ting her som fikk frem julestemningen.

Pinklady 68 sa...

En kjempefin jule Lo!!
Rosa ble kjempefint:-)..koselige julebilder og fine detaljer!!
Flink du Bodil:-)

Ønsker deg en fin og kreativ uke videre!
Klem Laila.

Anonym sa...

Deilig og rosa :) Ble en herlig LO for flotte bilder og flotte detaljer :)
Klem Lill

Bettina L. sa...

Dette ble flott Bodil. Liket godt kantpunchen, alle doiliesene, bokstavene. Ja dette ble en lekker helhet må jeg si. Nydelig. Ha en flott kveld videre. Klem

Mona Evy sa...

Kjempe herlig Lo!! Masse flotte detaljer!

-Sanna- sa...

Synes det var fint med råååsa, jeg.
Litt koselig å være aleine på julaften óg.
Jeg har endatil vært helt aleine en gang gubben var langtvekkistad på oppdrag. Det var ikke akkurat koselig, men jeg overlevde. Det blir det en gjør det til !

Nå lakker og lir det til innflytting for oss. Kjøkkenet kom på mandag, i morgen kommer snekkeren og så håper jeg elektrikker og rørlegger følger etter. Vi har flyttet opp det meste av møblene, så det er ikke mye igjen. Men så blir det å komme i orden da. Er redd hobbyrommet kommer i siste rekke.
Klem herfra.

Knerten sa...

Koeslig LO, og forhåpentlig hadde dere en riktig så fin julaften bare dere to. Kan være godt det også :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails