Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 8. februar 2012

LURING

Jan kan være en skikkelig luring og pønske på farkskap :)
Et lite avbrekk fra juletema dette her, puhhh...
Denne er laget til:
Papirdokkeforumet, partyutfordring #3 - skisse
Anonyme Scrappere, utfordring #38 - hvit-brun-blå


Mønsterark - TH
Blå Bazzill
Brun kartong - TH og CC
Hvit kartong - copy color
Maske - Prima
Pan Pastel
Glimmermist pearl
Spellbinders oval
Klokke, visere og tannhjul - TH dies
Bokstaver - TH dies 
Bokstavstickers - CC
Brads med perle - WOC
Halvperler - Nille
Div. fra verktøykassa.

--------------------------

Jeg vant disse maskene fra Prima inne på papirdokkeforumet for å finne noen ballonger som var gjemt.
Det måtte jo testes med en gang og jeg har brukt en av de på LOen over her.


I går kom disse diesene. 
Jeg kjøper pent brukt når jeg kommer over noe jeg vil ha :)


Ønsker alle en flott og kreativ dag :) 

7 kommentarer:

Knerten sa...

Å, så fantastisk flott LO du har laget her, Bodil, liker så godt fargene du har brukt :-)

Jorill sa...

Kjempeflott LO :) Så produktiv du er:0)
Ønsker deg ein fin dag vidare.
Klem Jorill

Anne-Eddie sa...

Knallflott LO!!
Ser at maskering er helt topp. Har litt jeg og, men det blir ofte så "grisete", og tar lang tid å tørke. Ha en fin dag!
Klem fra Anne-Eddie :)

Toi9 sa...

Denne LOen var skikkelig herlig!!
Så stilig med at tannhjulene og klokka!
Den klokka er det nesten som jeg må kjøpe meg, hihi :) Er jo så stilig.
Likte så godt fargene på LOen.
Ha en fin dag :)
Klem

Anonym sa...

Ååh, så koselig LO av den luringen din :) Herlig pynt også :)
Klem Lill

Connie sa...

Stilig Lo av din luring ;)

Ha en fin dag.Klem Connie

Stine sa...

Så flott LO av luringen din ;-) Stilig mønsterark du har brukt her!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem Stine :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails