Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 4. mars 2011

Skissedilla #101 - årets morsomste

Nå er det lenge siden jeg har prøvd meg på en skisse hos Skissedilla.
Men i går kveld lagde jeg denne til Skissedilla-/skissedillaskisse-101.
For meg som liker å ha med flere bilder på LOen var denne skissen flott :)


Jeg har brukt et mønsterark fra Cosmo Cricket til bakgrunn.
Et mønsterark fra 7Gypsies og litt restekartong.
Blonden er fra en gammel duk jeg kjøpte på martnan.
Bånd, diverse blomster, knapper, raindrops, charms og klistremerker.
Blondeblomster fra Kort & GOdt.
Perlestrenger  av lysmansjetter.
Billetten har jeg lagd selv.
Tekststempel fra Penny Black.
Bokstaver og tag fra Basic Grey.
Stickles star dust, lilla glitterpenn og bittelitt lilla glitter.

GOD HELG :)

7 kommentarer:

-Sanna- sa...

Som jeg har sagt hundre ganger... du er rå på dette!
Flinke Bodil....

❤ Kaia sa...

Vannvittig flotte Lo'er du lager.
Jeg er så imponert over dagboken din......
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

Ann-Lovise sa...

Utrulig flott side!! Herlige farger :)

Gunn`s Kort sa...

Enda en spennende og flott dagbokside:)

Connie sa...

Nydelig Bodil :O)
Ligger ikke på lat siden du.
Mye nytt hver gang jeg titter innom.
Ha en fin helg.

UlrikaT sa...

Superfin layout du har gjort! Flott tolkning av skissen och det blir ju bara så fint med mange bider!
Klem/
Ulrika

HegeAL sa...

Fantastisk morsom gave Og en herlig LO med kule farger!

Takk for at du deltar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails