Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 8. mars 2011

blir det nå'n.......

En juleLO igjen, som jeg tenkte kunne passe til denne utfordringen: 
                                   Bruk minst 10 perler, minst 3 knapper og minst 2 tekstiler. 
          
Mønsterark fra Webster's Pages, baksiden.
Rester av forskjellig kartong og mønsterark.
Bokstaver og snømann fra Basic Grey.
       QK dies pakker. Chipboard tag.
4 bånd. 
2 blomster jeg har heklet selv.
Tror det ble 20 blå halvperler og en brads fra Nille.
To små hvite brads.
3 knapper med julemotiv fra Panduro.
Chipboard-stjerner som jeg har kledd med tape fra 7gypsies.
Swirl fra Nille.
Pusset kanter med sandpapir. 
Tegnet falske sømmer med hvit penn.
Bokstavene er også pusset med sandpapir og så har jeg hadd på Glossy Accents.
 


6 kommentarer:

Grethe sa...

Tror det må være den kuleste snømannen jeg har sett på lenge! Digga den.
Herlig LO. Likte hekleblomstene dine godt!

Jorill sa...

Kjempeflott, Bodil :)
Gratulerer med premien fra Scrappehuset!

En fin kveld til deg - klem :)

-Sanna- sa...

Stilig Bodil.
Takk for at du ble med på utfordringen vår i Papiravisen.
Med vinnerlykken du har om dagen,
krysser vi fingrene....

Annette Thygesen sa...

Kjempefine hekleblomser, Bodil. Dine layouter er alltid spekket med mange flotte detaljer.

Merethe sa...

Så flott LO, fargerik og med så mange morsomme detaljer. Takk for at du deltar hos Papiravisen - klem

Bococco sa...

Så fargerikt og flott!
Jeg liker den skarpe blåfargen veldig godt! :)

tusen takk for at du deltar på utfordringen til papiravisen.

Klem Agnete!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails