Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 27. mars 2011

dagbok 26.mars

Her ble det en hektisk start på dagen, E.A og H. skulle reise med toget kl 12.32 og vi trodde vi hadde god tid. MEN.........vi hadde glemt å stille frem klokka........Heldigvis rakk de toget. puhhhh
Her kommer dagboksiden for i går.
mønsterarket er fra SEI
QK dies tog
billett 
tall fra et klippeark


Kjenner det er litt bedre i armen nå, men jaggu er det vondt.
Tusen takk for alle kommentarer og gode ord.
Ønsker dere en fin søndag.

4 kommentarer:

-Sanna- sa...

Herlig side denne gangen og.
Tror ikke dere er aleine om å glemme å stille klokka.
Gjorde det da jeg la meg, jeg !!

bestevenn sa...

Hahaha, sikkert mange som har hatt sine problemer med tiden idag. Jeg har kost meg hele dagen med å lage kort. Flott side i dagboken, det blir flottere og flottere for hver dag, og veldig innholdsrikt med mange fine minner. Godt å høre at armen er bedre.

Pinklady 68 sa...

Isj..ikke alltid lett med denne klokka som skal stilles frem og tilbake:-)
Godt de rakk toget!
En kjempe flott dagbokside! Stilig med toget, hjerteraden og artige bilder.

Klem Laila.

Anonym sa...

Så morsomme bilder og en herlig side:) Godt de rakk toget etter mye pes:) Den klokkestillinga har jeg bommet på mange ganger, så jeg har begynt å stille før jeg legger meg, tryggest slik;)
Godt å høre at det går bedre med armen din, håper du får god hjelp.
Klem Lill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails