Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 8. mars 2011

Dagbok 7.mars og jeg har vunnet :)

                                                      Gårsdagens dagbokside kommer her :)
                                          Mønsterark og grå kartong fra Ladybug&Friends.
Hvit og lilla kartong er jeg ikke sikker på hvor er fra.
Fotoramme, tall, snøstjerne og ubåt er kuttet med Silhouetten
Distress ink vintage photo, hvit penn og Stickles star dust.
Bling fra Creative Club.


-------------------------------

Og så har jeg vunnet en kommentarpremie inne på Scrappehuset
Flotte vintagebilder fra pretty-vintage
Bildet har jeg lånt fra Scrappehuset sin blogg.
Gleder meg til jeg får de :)
Ha en superfin dag og tusen takk for alle koselige kommentarer.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig lilla side!
Elsker ubåten nede i hjørnet:)
Gratulerer med gevinsten, heldige deg:)
Ha en flott dag, Bodil:)
Klem Lill

-Sanna- sa...

Herlig side igjen.
Grattis med "vinnerloddet".
Har du vinnerlykke for tiden?

UlrikaT sa...

Gratulerar til vinsten! :)
Flott dagboksside, fint med teksten rund 7 tallet!
Klem/
Ulrika

bestevenn sa...

Morsomt med glimtet av gårsdagen. Herlig med ubåten. Ønsker deg en fin uke.

Heidi sa...

Flott side igjen! Gratulerer med søt premie :)

Therese sa...

Flott side! Den fotoramma er jo stilig da..og den u-båten var kul! Klem :)

Connie sa...

Nydelig side.
Grattis :o)

Ellinore sa...

Så mye flott du har produsert i det siste.....nytter nok ikke og være bortreist.....får liksom ikke fulgt med....har igjen hatt ferie 1 uke...(seniluka)Hi hi....sånn blir det når en passerer 60, har storkost meg en uke med mitt barnebarn Adrian, som kom til verden 14. mars og i helga fikk jeg være med og "heia"på et barnebarn på 10år som gikk Moraløpet.....fra Koppang til Rendalen....2,7 mil....og lille Thea Emilie gikk "mini"mora..hun er 3år....kjempekoselig og kunne ha anledning til og være med...Klem

Guro sa...

Gratulerer så masse med gevinsten, den var nydelig!!! Og for en flott dagssisde du har laget, disse kommer til å være koselige å kikke tilbake på :-)
Ha en super uke, og takk for alle de koselige hilsene, setter stor pris på dem!
Klem Guro

Anne Bente sa...

super flot side igen, og stort tillykke med gevinsten

klemmmm

May Britt sa...

morsom side du har laget i dag, og gratulere med premien:)

ha en fin kveld klem maya

Maggie sa...

Morsom side! Og gratulerer så mye med herlig premie!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails