Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 6. mars 2011

Dagbok 5.mars

Ny side i dagboken er ferdig.
Ble ganske mye gjennskinn på bakgrunnsarket når jeg skulle ta bilder av denne siden.
Arket er i gullfarge og veldig glatt, tror jeg kjøpte det på Europris.
Tekstpapir fra Panduro.
Tag fra candyen jeg vant, gull glitterlim, gullbånd og stiftemaskin.
Tall fra et klippeark. MS puncher rundt bildet.
Bildene har jeg tatt av tv-skjermen, mens vi så på skirennet og seieren til gulljenta fra nabobygda :)

Ha en fin  fastelavensøndag.


10 kommentarer:

UlrikaT sa...

Jeg blir alltid like imponerad over dine dagbokssider! Så perfekt med allt guldfargede til denne layouten!

Kjellaug sa...

Spennede å se dine dagboksider,er innom her hver dag. "fnis" litt av ett syn når du ligger der å tar bilde av tv skjermen:):)

Anonym sa...

Fantastisk dagbokside, Bodil og så gøy med seier og at du har klart å knipse bilde enda :))
Masse flotte detaljer som vanlig!
Hurra for dagen idag :)
Klem Lill

Pia sa...

så flot side men nydelige detaljer og farver, uh det minder mig om min dagbog som kun skal laves hver måned og det har jeg ikke fået gjort
knus Pia

Connie sa...

Så stilig :O)
Gull i dag også.
Ha en fin fastelaven kveld.
Klem

May Britt sa...

Helt fantastisk med gull på therese og gull og bronse i dag også.
Du lager flotte sider om bragdene også, flink er du:)

ha en fin søndagskveld
Klem maya

Maggie sa...

Fantastiske bilder av ei flott gulljente!
Du har laget mye flott siden jeg sist var innom. Lappeteppet ble NYDELIG! Glad for å se at nissen er løs og pakket bort,hehehe

salige lavendel sa...

Så pent arbeid du lager! =)

Gunn`s Kort sa...

En kjempeflott dagbokside og så morsomt med bildene av Gulljenta:)

Randi Th. sa...

Dette blir jo rene oppsalgsverket! Du er bare helt utrolig! Så skøy at du scrappet Therese's seier. Hun er bare helt herlig blid den jenta.

Ha en flott kveld!

-klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails