Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 2. mars 2011

Dagbok framsida og 1.mars

Ja nå har jeg startet på en ny dagbok :)
På framsida har jeg brukt et mønsterark fra Fiskars/Heidi Grace.
Snøstjerneark fra CreativeClub
Stemplet tekst og farget med Touch Markers.
Tall stanset ut med Sizzix, farget litt i kanten med TM og hadd på Glossy Accents.
Halvperler fra Inkido
Stickles frosted lace og star dust.
Svart bånd ?
Blomst lagd av et bånd og to blomster som var i candyen jeg vant hos Marielle.
Svart prikkete brads fra Creative Club.


Jeg vant en candy hos Marielle og den kom i går. Masse flott i den candyen.
Tusen takk Marielle :)
På 1.mars siden har jeg brukt mønsterark fra DCWV.
Lilla ark fra Nille
Frimerkene fra pakken candyen kom i.
Blomster, blad, tag, raindrops og bånd var i pakken.
Lilla gelpenn, brads og klistremerketall.


Tusen takk for alle hyggelige komentarer. Det gleder meg masse i hverdagen.
Ha en riktig fin dag alle sammen :)

8 kommentarer:

Knerten sa...

Så nydelig dagbokfront, og flott 1. mars. Candy er gøy, og enda mer gøy når du til og med vinner - gratulerer, Bodil !!

Anonym sa...

Wow så vanvittig kul forside!!
Gratulerer med candy, så gøy:)
Ønsker deg en fin ettermiddag:)
Klem Lill

bestevenn sa...

Morsomt at du vant, kult at du har brukt frimerkene og litt av pakkepapiret. Ønsker deg en fin dag.

Anne Bente sa...

nejjjj hvor er den flot den forside

klemmmm

Lenas kort sa...

Stilig framside :-) Grattis med candyen :-) Masse å kose seg med her :-) Ha en flott kveld :-)

Sissel sa...

Nydelig forside, så flotte farger.
Gatulerer med Candy, kjempegøy å få så mye scrappegodis.
Lykke til med ny scrappemåned, blir spennende å følge med:)
Klem Sissel

-Sanna- sa...

Kjempeflott dagbokside igjen.
Og den kjekke premien da du,- heldig!

Anonym sa...

Gratulerer med candyen! :)
Den dagbokforsida var jo utrolig flott!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails