Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 3. mars 2011

Dagbok 2.mars

Ny side i dagboken kommer her. 
Ble ferdig med krabbeteppet i går og nå er det levert til de vordende foreldre.
Og teppet må jeg dokumentere i dagboken nå når det endelig ble ferdig.

Prikkete mønsterark fra Crafty Secrets.
Rosa mønstrete stoff og rutete stoff fra teppet.
Blonde fra Stoff og Stil
Brunt og rosa papir av ukjent merke
Spellbinders dies ramme, bamse og rangle.
Farget detaljene med TM men det ble ikke vellykket på den type papir.
Hjertet er fra candyen jeg vant.
QK tall, hvit penn og rosa bling.


Ha en fin dag og tusen takk for alle hyggelige komentarer :)

9 kommentarer:

Knerten sa...

Å, for et nydelig krabbeteppe, Bodil, du er så flink !
Heldige de som får dette av deg :-)

-Sanna- sa...

Aha... det blir en jente altså!
Gurimalla så flink du er Bodil.
Kunne ikke tenke deg å sende en ørlite snev av dine evner til meg, vel? Jeg betaler frakt.....
Klem.

Anonym sa...

Nwååå, Bodil så søtt og skjønt:)
Må være en av de beste gavene å få et slikt teppe og siden din er bare nydelig :)
Ha en fin dag videre:)
Klem Lill

Jorill sa...

Et nydelig krabbeteppe du har laget. Heldige de som får en slik flott gave :) Og dagboksiden din er som vanlig veldig flott ! Du er rasande flink :)))

Ha en fin dag videre. Klem :0)

bestevenn sa...

Så nydelig dette krabbeteppet ble. Flott å få en slik personlig gave. Dagboksiden din er kjempefin. Ønsker deg en fin helg. Jeg skal på Skitreffet og storgleder meg.

Grethe sa...

En kjempeflott dagbokside.

Men må virkelig si at jeg ble råimponert av krabbeteppet!! Helt utrolig lekkert!

Toi9 sa...

Kjempeflott teppe, og dagboksiden likeså.
Fine detaljer og pynta. Ei fin rosa side :)

Ønsker deg en fin morradag :)
Klem

mettepip sa...

Er virkelig imponert over alt du får gjort Bodil! Så nydelig krabbeteppe du har laget, og en flott side som dokumentasjon på det!
klem fra
Mette

Heidi sa...

Koselig dagbokside og for et nydelig babyteppe! Gratulerer :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails