Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 30. mars 2011

Dagbok 29.mars

Denne dagboksiden ble litt rotete synes jeg. Men med det temaet her så måtte jeg jo ha med alle figurene. 
Alt på denne siden er i restepapirer, litt herfra og litt derfra.
Alle figurene er Sizzix dies.
Borden er en Die-Cut dies fra Panduro.
Tall er skåret etter en mal fra Fiskars.
Krokelisse fra Stoff og Stil.
Forskjellig bling, Distress ink, tusj og penn.


Ute skinner sola og det er en deilig dag. Arma kjennes bedre ut nå, men må nok holde den unna datamusa og ta det med ro noen dager til. Så får jeg håpe det går bra. Takk for alle kommentarer i bloggen min. Setter så stor pris på at dere er der og følger med :) Ønsker dere en finfin og kreativ dag. Klem fra meg :)


5 kommentarer:

Knerten sa...

Gratulerer ! Så lekre de hattene er, sukk... Flott dagbokside igjen, du får bare fortsette å ta d rolig så armen blir bra igjen :-)

Jorill sa...

Så bra at du er på bedringens vei, bare å ta det med ro :) Kjempefin dagbokside i dag også.

Ønsker deg en finfin dag. Klem :0)

Anonym sa...

Så godt å høre at det går bedre med armen:) Fin side og så klart måtte du få med alle de spennende dies'en, stilig og så mye gøy du vil lage med dem:)
Klem Lill

Anne sa...

Kjempemorsom albumside, syns ikke det ble rotete, bare herlig velfyllt. :)

Klem, Anne.

Maggie sa...

Her har du fått mye godteri å kose deg med! Herlige hatter! Godt at det går bedre med armen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails