Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 26. mars 2011

Dagbok 25.mars og jeg vant.......

Først kommer dagboksiden min :)
Tar det helt enkelt i dag også.
Men jeg må få takke dere for hilsener og gode råd, setter stor pris på det.
Datamusa er det verste arma mi vet nå, men litt scrapping får jeg til når jeg sprer det litt utover dagen.


###########################

Så må jeg fortelle at jeg har vunnet hos papiravisen, oppgaven var å scrappe med noe man fant i bilen.
Premien er å være med som gjestedesigner i en måned. Gleder meg til oppgaven :)
Jeg vant med denne LOen.


     God helg :)

10 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

KJempe moro at du vant Bodil!!
En flott dagbokside for 25 mars også:-)
Fortsatt god bedring og ha en fin lørdag!
Klem Laila.

Gry-Heidi sa...

Gratulerer :o) Flott LO og flott dagbokside !!
God bedring!

Klem :o)

Anonym sa...

Gratulerer så masse, det var en stilig LO:) Og flott dagbokside igjen:)Likte mønsterarket så godt og fargene du har brukt:)
God helg til deg og fortsatt god bedring:)
Klem Lill

bestevenn sa...

Gratulerer med seieren. Blir sikkert morsomt å være gjestedesigner. Morsom side til dagboken igjen. God bedring med armen.

Gunn`s Kort sa...

Grattis! Det var en flott LO!
Stilig dagbokside:) Klem:)

Ellinore sa...

Heldige du:) Gratulerer så mye...ikke rart du vant med den flotte LO-en, og atter en fin bokside.....håper armen er på bedringens vei)o Klem.

UlrikaT sa...

Gratulerar til vinsten! Det ska bli spennande att få se vad du kommer att finna på der!
Herlige farger og flotte rammer på din dagboksside!
God bedring med armen og jeg önsker deg en god helg.
Klem/
Ulrika

oheidia sa...

Kjempeflott dagbokside og hærlig lo (og så flott at du vant!). Du må være forsiktig med armen. Vondt i handa er ikke kjekt når vi driver med denne hobbyen. Ønsker deg god bedring og sender en klem:=)

Knerten sa...

Gratulerer med gevinst, Bodil - så gøy :-) Loen er kjempeflott !

Mona sa...

Gratulerer, vel fortjent! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails