Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 4. mars 2011

Dagbok 3.mars

Her kommer en side til i dagboken :)
Blåfargen er ikke like skarp i virkeligheten, men jeg får det ikke anderledes.
Det blå papiret var med dengang jeg kjøpte min BigShot maskin med tilbehør for noen år siden.
Har tørrembosset det og pusset med sandpapir.
Det papiret med gjennombrutt mønster vet jeg ikke hva heter.
Snøstjerner fra Basic Grey
Bling fra Melissa Frances og swirlene er fra Prima.
Båndet fikk jeg i candyen :)
QK tall, Distress ink stormy sky og blå gelpenn.


Ha en fin fredag og god helg :)

2 kommentarer:

-Sanna- sa...

Godt at jula begynner å ta kvelde ute på tunet....
Blåfargen ser jo fortreffelig ut.
I dag har jeg støvsuget og vasket monsterhuset. Dvs. jeg begynte i går. rekker ikke alt på en dag. Egentlig skjønner jeg ikke at jeg gidder, for jeg reiser til Stavanger en snartur i morgen tidlig. Og gubben skal regjere hjemme aleine. Liten vits i reint hus da.....
Men nå skal jeg luske ned i hobbyhulen.
Go' helg til deg.

Anonym sa...

Nydelig og herlig blå side i dagboken din:) Ble så friskt og fint og det blinget på ble helt perfekt :)
Ønsker deg en flott helg:)
Klem Lill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails