Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 23. februar 2014

TH tag Februar

Jeg har prøvd meg på Tim Holtz tag for Februar, 12 tags of 2014.
Det med kritt fikk jeg ikke til, mulig jeg gjorde noe feil eller brukte feil kartong. Til slutt ga jeg opp og embosset teksten i stedet. Resten fikk jeg til og slik ble min tag :)


Distress stain
Distress ink
Hjertestencil har jeg lagd selv.
Embossing powder - Ranger
Stempel - Tim Holtz
Ramme og hjerte - Sizzix dies
Pil - Tim Holtz die
Bord - Magnolia die
Grungeboard
Metalltape - Biltema
Glitter
Bånd

Ønsker alle en riktig fin dag :)

6 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Knall flott! Vakker på denne måten og! Klem fra Anne-Eddie :)

Maryann Laursen sa...

Selv om det måske ikke lige er 100% som Tims, så er det stadigvæk kanon flot lavet, og jeg kan i hvert fald rigtig godt lí det her, som det er blevet. Super flot arbejde som altid Bodil.
Há en rigtig god søndag nu.

Siv Anne sa...

Super tag med en veldig flott tekst på

Pauline sa...

Kjempefin tag!! Jeg har lyst til å prøve meg på den chalkboard-teknikken, men har ikke kommet så langt ennå... ;-) Synes dette du har gjort ble veldig fint!!

Gitte sa...

Hvor er det fint.

Unni A sa...

Kjempestilig tag! Fin tekst!
klem Unni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails