Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 27. februar 2014

LO - God Jul

Er det flere som gjør som oss og tar bilder hver gang vi skal spise i jula og da spesielt Julaften ?
Tror det må være tradisjon jeg :) Mange LOer blir det til julealbummet mitt iallefall.
Deltar hos:
  Scraphaugen - Jula varer helt til Påske


Bazzill
Mønsterark - Panduro
Kant og hjørnepunch - Martha Stewart
God Jul die - KaBoks
Sopp dies - Magnolia
Hjørnedies - Joy!
Tag
Glansbilder
Bling - Staz
Bånd

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

6 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Hvor ser det bare hyggeligt ud, og et rigtig flot LO, du har lavet her med det lækre papir.
Jeg ved ikke om det er noget mange gør, med at fotografere maden, men jeg har da et par veninder, som også altid gør det, når vi er sammen, i hvert fald, når vi laver liddt bedre middage, så skal de altid lige há et billede før vi såiser af den , så nogen har da den tradition i hvert fald ha ha ha. Men det ser nu også ret lækkert ud, og så kan man jo altid mindes hvor godt det egentlig var dengang.

Gitte sa...

super flot layout. Jeg er ikke så god til at huske at tage billeder. :-)

Anne sa...

Kjempefint, nydelige farger og lekkert papir og pynt. Så fint med puncheren. :)

Klem, Anne.

Pinklady 68 sa...

Kjempefin LO fra julaften!!! Mange fine detaljer...fint med god jul diesen også:-)
Klart man må ha bilder av fint dekket bord! Er så glad i mitt engle-service fra Firkløveren:-) Ble mange bilder i år...ingen er forløpig scrappet.
Ha en fin og kreativ torsdag og god helg!

Klem Laila.

Anne-Eddie sa...

Nydelig LO!
Vi er ikke flinke med å ta bilder på julaften, det blir helst under pakkeåpning!
Ved middagsbordet skal mat inn på bordet, alle plasseres og det blir endel kav...Hm, kanskje mest jeg som føler på det...!
Klem fra Anne-Eddie :)

Anne-Eddie sa...

Nydelig LO!
Vi er ikke flinke med å ta bilder på julaften, det blir helst under pakkeåpning!
Ved middagsbordet skal mat inn på bordet, alle plasseres og det blir endel kav...Hm, kanskje mest jeg som føler på det...!
Klem fra Anne-Eddie :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails